• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت غذا دادن به حیوانات بی پناه حاشیه شهر در زمستان/ امکان زنده گیری و نگهداری پنج هزار قلاده سگ وجود ندارد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت غذا دادن به حیوانات بی پناه حاشیه شهر در زمستان/ امکان زنده گیری و نگهداری پنج هزار قلاده سگ وجود ندارد

شهردار ارومیه مطرح کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ; محمد حضرت پور اظهار کرد:  حال حاضر 700 قلاده سگ بی پناه  در محل  جمع آوری و نگه داری سگ ها(پناهگاه شهرداری) نگه داری می شود،
وی با بیان اینکه تعداد پنج هزار قلاده سگ در محلات حاشیه ای شهر وجود دارد، عنوان کرد:  امکان زنده گیری و نگهداری تمامی سگ های بی پناه  با توجه به آمارها  وجود ندارد و باید برای تامین غذای این حیوانات به ویژه در فصول سرد توجه ویژه داشت.

شهردار ارومیه با اشاره به سرد شدن هوا و كمبود منابع غذایی برای حيوانات بی سرپناه، گفت: در روزهای سرد زمستان  شرايط زندگی حیوانات بی سرپناه برای پيدا كردن غذا سخت تر می شود و  این حیوانات جهت تامین غذا به سمت داخل شهر مراجعه می کنند.

حضرت پور ادامه داد: برای تامین غذای حیوانات بی پناه به صورت روزانه ، چند نقطه از حاشیه شهر ارومیه جهت تغذیه این حیوانات در این روزها سرد و  پیشگیری از ورود آنها به داخل محدوده شهری  اختصاص یافته است.

وی از شهروندان درخواست کرد با تحویل نان های خشک بلااستفاده به پاکبانان هنگام مراجعه به درب آنها جهت جمع آوری زباله های شهری در تامین غذای این حیوانات مشارکت داشته باشند.

 

Print
326 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان