• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت پیش بینی منابع مالی جدید و پایدار/ موفقیت طرح های مقابله با تکدی گری در گرو همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت پیش بینی منابع مالی جدید و پایدار/ موفقیت طرح های مقابله با تکدی گری در گرو همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام محمد خلیل پور در نشست علنی امروز شورای شهر با تبریک پیشاپیش روز دانشجو گفت: حادثه تلخ روز 16 آذرماه سال 32 برای این اتفاق افتاد که دانشجویان ما در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستادند.
 وی افزود: امیدوارم دانشجویان ما همچون دانشجویان دوران انقلاب و دفاع مقدس، اثرات مثبت، خط شکن و پرتلاشی از خود به نمایش بگذارند چون دانشجویان بازوان واقعی نظام اسلامی هستند.
 رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تقدیر از شهردار ارومیه برای ایجاد خزانه متمرکز و پرداخت به موقع حقوق، اظهار کرد: اگر مسدود کردن حساب های شهرداری توسط پیمانکاران اتفاق نیافتد، مطالبات آنها هم خیلی زودتر پرداخت می شود.
 خلیل پور با بیان اینکه "باید به دنبال منابع مالی جدید و پایدار هم باشیم" تصریح کرد: شهرداری از امروز تا انتهای فروردین سال بعد باید 450 میلیارد تومان پرداخت انجام دهد.
 وی با انتقاد از بی نظمی در پرداخت مطالبات برخی از پیمانکاران گفت: یک عده از پیمانکاران از سال 95 از شهرداری طلب دارند در حالیکه برخی ها خیلی زود تسویه می کنند،  بنابراین باید به این نوع از پرداخت ها نظم و عدالت داد.

خلیل پور با اشاره به مطالباتی که سایر دستگاه ها نسبت به شهرداری دارند، از مدیران شهرداری خواست تا برای پیگیری و وصول این مطالبات که رقم قابل توجهی دارد، این موارد را لیست کرده و به شورای شهر ارائه کنند.
وی در خصوص پروژه اسپیرو نیز تصریح کرد: پیمانکار اسپیرو نتوانسته به تعهداتش عمل کند باید به قانون تمکین کنیم و آنچه که برابر قرارداد است را قبول داریم.
 خلیل پور درباره مبارزه با متکدیان و ساماندهی کودکان کار هم افزود: فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در حوزه ساماندهی متکدیان و کودکان کار باید کمک حال شهرداری باشند.
 رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت فرهنگ سازی جهت عدم مساعدت شهروندان به متکدیان حرفه ای و دارای شغل تکدی گری تأکید کرد و یادآور شد: دیده می شود شهروندان به جوانانی که اکثراً از سایر مناطق به ارومیه می آیند کمک می کنند که غیرقابل قبول است.

Print
263 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان