• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طی شش ماهه سال جاری صورت گرفت؛ رنگ آمیزی 200 هزار متر از جداول ورودی و خروجی شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طی شش ماهه سال جاری صورت گرفت؛ رنگ آمیزی 200 هزار متر از جداول ورودی و خروجی شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، فرخ عبدی با بیان اینکه رنگ آمیزی  جداول شهری هر یک سال یک بار رنگ آمیزی می شود، اظهار کرد:  رنگ های مورد استفاده برای جدوال در سطح شهر بیشتر برای وضوح دید رانندگان مورد استفاده قرار  می گیرد.

وی تاکید کرد: این رنگ آمیزی علاوه بر تمیزی شهر ، ازمهمترین مزیت های رنگ آمیزی جداول زیبایی شهر و ایجاد شادابی در روح روان شهروندان است.

وی ادامه داد: استفاده از دستگاه مکانیزه در رنگ  آمیزی جداول شهری، رنگ را با فشار 220 بار به سطح جداول اسپری می شود  و رنگ به صورت  یکنواخت برسطح جداول پاشیده می  شود که ازجمله مزایای آن می توان به کاهش ضایعات رنگ اشاره کرد و با استفاده ازاین  دستگاه می توان خط کشی عابر پیاده را نیز با سرعت بیشتری انجام داد تا لازم نباشد کار با شیوه سنتی انجام شود ولی در سطح شهر ارومیه  این دستگاه بعلت پستی و بلندی  جداول  عملاً کاربرد ندارد و رنگ آمیزی به شیوه ی سنتی انجام می گیرد.

 

مدیر عامل  سازمان زیبا  سازی شهرداری  ارومیه  خاطرنشان کرد: سازمان زیبا سازی برای استفاده ازنظرات درسایت شهرداری ارومیه نظر سنجی را برای رنگ جدول ها گذاشته  و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت رنگ دلخواه خود را انتخاب  کنند.

Print
778 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان