• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عدم وجود مشکل در تردد های شهری با برفی روبی معابر /با برف تکانی، هوای درختان را داشته باشیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عدم وجود مشکل در تردد های شهری با برفی روبی معابر /با برف تکانی، هوای درختان را داشته باشیم

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی  در گفت و گو با صدای مرکز آذربایجان غربی در خصوص  بارش برف و خدمات انجام گرفته بیان کرد: با آغاز بارش های برف بهاری از صبح گذشته نیروی های مدیریت شهری در آماه باش کامل بوده و با برف روبی معابر هم اکنون شاهد تسهیل در رفت و آمدهای شهری هستیم.

وی با اشاره به تسهیل در تردد های شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی از شهروندان در خواست کرد که از تردد با خودرهای تک سرنشین در معابر اجتناب ورزند.

سحابی با اشاره به بارش سنگین برف در اریبهشت ماه و سنگینی آن بروی شاخه درختان، اظهار کرد:  با آغاز بارش های برف طی روز گذشته با شکسته شدن تعدادی از درختان شهر مواجه شدیم اما نیروهای مدیریت شهری همزمان با آغاز بارش ها نسبت به انجام عملیات برف تکانی درختان اقدام کردند .

وی از شهروندان در خواست کرد با برف تکان درختان مقابل درب منازل ، در امر برف تکانی درختان نیروی شهرداری را  یاریگر باشند .

به گفته معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تمهیدات لازم برای اقدامات موثر برف روبی، یخ زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در این روزهای برفی در حال انجام است و مديريت شهري با برنامه ريزي از ماه هاي  گذشته براي بارش احتمالي باران و برف در آماده باش كامل است  و جهت  جلوگیری از بروز آب گرفتگی های معابر در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر لايروبي شده است .

وی  در پایان خاطر نشان کرد:  شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی با شماره‌های 137 در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌ گیری شود.

Print
314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان