• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملکرد اداره سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ تشریح شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملکرد اداره سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ تشریح شد

مدیر سرمایه انسانی شهرداری ارومیه عملکرد اداره سرمایه انسانی این شهرداری را در سه ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.

رضا نبی‌وند با اشاره به عملکرد اداره سرمایه انسانی در سه ماهه اول سال جاری، بیان کرد: طی این مدت، تعداد ۱۸۵۳ فقره نامه در کارتابل ارجاعی به کارشناسان جهت بررسی و تهیه پاسخ لازم ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به روند تبدیل وضعیت پرسنل مشمول ایثارگری، بیان کرد:  ۱۹۶فقره صورتجلسه ایثارگران تنظیم شده که از این تعداد ۵۹ فقره صورتجلسه رانندگان استیجاری در حال تنظیم، ۸۱ فقره صورتجلسه تنظیم و در دست امضاء و ۵۶ فقره اتمام امضاء و به استانداری آذربایجان‌غربی ارسال شده است.

نبی‌وند افزود: همچنین ۷۸۰ فقره نامه اصالت گواهی ایثارگران به ارگان‌های مربوطه ارسال شده است.

وی به صدور ۲۹۸۰ فقره احکام افزایش سالانه کارگران اشاره کرد و گفت:  ۲۹۸۰ فقره احکام افزایش سالانه برای کارگران در سال جاری در سیستم پرسنلی صادر شده که این تعداد چاپ و پاراف و به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه جهت امضاء ارجاع شده است.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با اشاره به تکمیل پرونده‌های بازنشستگی کارمندی و کارگری، اظهار کرد: ۷ فقره پرونده بازنشستگی کارمندی همچنین ۱۴ فقره بازنشستگی کارگری تکمیل شده و به صندوق بازنشستگی کشوری جهت صدور حکم بازنشستگی ارجاع داده شده است .

وی با بیان اینکه ۱۸۰ فقره حکم فوق العاده ویژه، خبره و عالی صادر شده است، عنوان کرد: همچنین طی سه ماهه سال جاری، پرونده های ویژه؛ خبره و عالی برای تعداد ۲۴۴ نفر از پرسنل تکمیل شده و به استانداری آذربایجان‌غربی ارجاع داده شده است.

نبی‌وند تهیه ۲۸ صورتجلسه(ارتقاء گروه و انتصاب) کمیته اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل کارمندی، صدور ابلاغ جابجایی، انتصاب و کمیسیون‌ها به تعداد ۱۹۵ فقره، تهیه ۵۴۰ فقره پیش‌نویس اعمال سوابق کارکنان همسان‌سازی شده و تنظیم صورتجلسات مربوطه، بررسی سیستم حضور غیاب بصورت روزانه و صدور ۱۴۷ فقره اخطار کتبی به کارکنان، اخذ ۹۸۸برگ فرم ارزشیابی سالانه کارمندان و ثبت درسیستم مکاتبه با مراکز آموزش عالی، اخذ ۶۰۰ فقره تاییدیه تحصیلی همکاران، تشکیل ۳ جلسه کمیته انضباط کار و کمیته حفاظت فنی و صدور ۲۱ رای، تشکیل ۷ جلسه بررسی مشکلات نیروهای همسان‌سازی شده و تنظیم صورتجلسه احکام اصلاحی و ارسال به استانداری استان جهت تایید و اقدامات بعدی را از جمله اقدامات اداره سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در سه ماهه اول سال جاری برشمرد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: حوزه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در طول روز پاسخگوی ۱۰۰ نفر ارباب رجوع  است.

Print
393 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان