• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات ترمیم چراغ های راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است/ اتمام مرمت، آسفالت و شن ریزی معابر تا پیش از آغاز بارش ها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات ترمیم چراغ های راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است/ اتمام مرمت، آسفالت و شن ریزی معابر تا پیش از آغاز بارش ها

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با بیان اینکه حرکت جهادی عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله های شهری معابر در شرایط کمبود و تنگناهای مالی از منطقه یک شهری از هفته گذشته آغاز شده است، بیان کرد:  در حال حاضر بخش عمده ای از چاله های شهری منطقه یک ترمیم شده و اکنون عملیات ترمیم در معابر سطح منطقه 2 در حال اجرا است .
وی عنوان کرد:  عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله های شهری معابر به مدت 15 روز کاری درسطح معابر مناطق 5 گانه شهرداری آغاز شده  و پیش از آغاز بارش ها ترمیم و مرمت می شود.
حضرت پور  با اشاره به آغاز آسفالت معابر خاکی، عنوان کرد:  در حال حاضر اکیپ های زیر سازی و آسفالت در منطقه 3حاضر شده و عملیات آسفالت معابر در آن منطقه شهری در حال اجرا است.
وی افزود:  آسفالت معابر خاکی براساس اولویت ها در هر منطقه شهری صورت می گیرد و کوچه های بالای 50 درصد پیشرفت ساخت وساز آسفالت و زیر 50 درصد پیشرفت شن ریزی می شود .
شهردار ارومیه  اظهار کرد:  اطلاعات مرتبط به مرمت آسفالت معابراز طریق سامانه 137 جمع آوری می شود و از شهروندان درخواست کرد جهت مرمت چاله ها و آسفالت نوارهای حفاری و همچنین مناطقی که در این حرکت جهادی مرمت و ترمیم  نشده اند با سامانه 137 در ارتباط باشند.
وی ادامه داد: همچنین عملیات جهادی رنگ آمیزی جداول شهری با استفاده از توان نیروی انسانی و ماشین آلات شهرداری آغاز شده است .
شهردار ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر عملیات رنگ آمیزی جداول شهری در معابر هسته مرکزی و اصلی شهر در حال اجرا است ، اظهار کرد: بعد از اتمام عملیات رنگ آمیزی در این معابر، عملیات رنگ آمیزی جداول در خیابان های 24 متری آغاز می شود .
وی گفت:  همچنین عملیات ترمیم چراغ های راهنمایی و رانندگی در معابر مختلف شهری در حال اجرا است .
شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: تمامی این عملیات عمرانی در نقاط مختلف شهر بدلیل کمبود اعتبار با استفاده از توان و ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات شهرداری ارومیه انجام می شود و امید است این اقدامات عمرانی رضایتمندی  شهروندان را فراهم کند.

Print
295 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان