• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه 5 تداوم دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه 5 تداوم دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری بیان کرد: عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه پنج توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه و با همکاری معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری منطقه پنج در حال اجراست.
وی با اشاره به تداوم عملیات لکه گیری و آسفالت در معابرسطح منطقه ، اظهار کرد: در همین راستا عملیات لکه گیری و آسفالت کوچه های اصلی و فرعی خیابان های تعاون و معرفت منشعب از خیابان شهیدان آهندوست توسط معاونت خدمات شهر شهرداری منطقه پنج اجرا می شود.
نوری گفت:  از ابتدای سال جاری تا تاکنون  بیش از 18000 متر مربع آسفالت به شکل مرمت و لکه گیری، آسفالت آستر و رویه در سطح منطقه انجام شده است.
وی با اشاره به آموزش و ارائه خدمات سامانه شهروند سپاری به شهروندان در ساختمان اداری منطقه پنج، بیان کرد:  خدمات غیرحضوری شهرداری هوشمند با استفاده از اینفوکیوسک مستقردر منطقه به شهروندان آموزش و ارائه داده می شود.
نوری بیان کرد: با اجرایی شدن طرح شهرداری هوشمند، شهروندان جهت دسترسی به خدماتی از جمله صدور گواهی آنی نقل و انتقالات و بانکی، انواع استعلامات، پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، سوابق آرا کمیسیون، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، محاسبه زیربنای ساخت در طبقات، محاسبه عوارض و صدور تراکم پروانه، بدهی عوارض نوسازی، بدهی عوارض صنفی، پیگیری قبوض نوسازی، سوابق پرداختی صنفی  نیازی به حضور در منطقه ند

Print
300 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان