• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه 5 شهری تداوم دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه 5 شهری تداوم دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری با اشاره به اجرای عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه بیان کرد:  عملیات ترمیم دال بتنی چهار راه دانشکده و آسفالت نوار حفاری های کوی کیوان توسط معاونت خدمات شهری منطقه پنج با همکاری سازمان عمران شهرداری ارومیه اجرا شد.
وی با اشاره به اجرای زیرسازی نوار حفاری های آب و فاضلاب در سطح منطقه، اظهار کرد:  عملیات زیرسازی نوار حفاری های آب و فاضلاب در کوچه های منشعب از خیابان شهید بهشتی، کاشانی و کوی کیوان  اجرا  شد.
شهردار منطقه 5 شهر ارومیه  در ادامه با بیان این که ایمن سازی معابر و اصلاح نقاط حادثه خیز در دستور کار منطقه قرار دارد، اظهار کرد:  اقدامات گسترده شناسایی و رفع نقاط خطرزا در سطح منطقه در حال اجرا است.
وی با اشاره به لزوم رفع موارد خطر آفرین برای جلوگیری از بروز حوادث گفت: شناسایی نقاط حاده خیز و رفع آنها در دستور کار منطقه قرار گرفته و کارشناسی های لازم انجام شد.
نوری ادامه داد: در همین راستا اقداماتی مانند رنگ آمیزی، نصب تجهیزات و علائم هشدار و پوشش کانال  اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه این عملیات در تمام سطح منطقه اجرا می شود افزود: از جمله معابر پرتردد هدف این طرح می توان به خیابان های شهید بهشتی، رزمندگان، ارشاد، سربازان گمنام اشاره کرد که توسط معاونت عمرانی و خدمات شهری شهرداری منطقه پنج اجرا شده است.

Print
251 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان