• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فاز دوم سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری ارومیه اجرا می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فاز دوم سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری ارومیه اجرا می شود

جلسه هماهنگی فاز دوم سامانه شهروندسپاری بین منطقه پنج و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در این جلسه هماهنگی توماج وحیدافشار عضو هئیت رییسه و رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر، وحید افشین فر سرپرست شهرداری منطقه پنج، یاسر اسدپور رییس سازمان فاوا، علی نوری مدیر نوسازی و تحول اداری، علی صحت‌‌نیا رییس اداره نظارت برسیستم یکپارچه شهرسازی و کارشناسان این حوزه ها حضور داشتند.

گفتنی است؛ از سال‌های گذشته شهرداری منطقه پنج شهری به عنوان پایلوت شهرداری هوشمند مطرح شد و بر این اساس سامانه شهروندسپاری از این منطقه وارد فاز اجرایی شد که فاز اول آن به صورت دریافت الکترونیک استعلام بود و هدف از اجرای فاز دوم مواردی مانند دستور تهیه الکترونیک نقشه، ارتباط الکترونیک با نظام مهندسی و انجام فرآیند صدور پایان کار است.

جهت اجرای فاز دوم نیاز به بروز آوری اطلاعات پایه نقشه و ساماندهی بایگانی مورد نیاز است که از ۲۲ هزار ملک موجود در سطح منطقه پنج تعداد ۱۲ هزار ملک مورد بازدید مجدد قرار گرفته و اطلاعات کامل را دارند و مابقی جهت بازدید مجدد برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است؛ با اجرای فاز دوم، مراجعه شهروندان به مناطق شهرداری کاهش خواهد یافت که موجب افزایش سلامت اداری و رضایت حداکثری شهروندان در انجام امور می شود.

Print
256 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان