• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فاز سوم پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان  در هفته دولت امسال گشایش می یابد
حیدری
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فاز سوم پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان در هفته دولت امسال گشایش می یابد

شهردار ارومیه:

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در آیین بهره برداری از فاز دوم تقاطع غیر هم سطح آذربایجان با تشکر از طرف مجموعه مدیریت شهری از مسئولان و نیروهای  انتظامی استان، مشاوران طرح و نیروهای شهرداری ارومیه در اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان، گفت:  فازدوم پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به طول   970 متر است و عرض  آن 90/12 متر با تعداد دهانه 22، تعداد ستون 23 و تعداد شمع 110 عدد  است.

وی عنوان کرد: در این مسیر وزن میلگرد مصرفی شمع ها 418 تن، حجم بتن ریزی شمع ها 3129 مترمکعب، سطح آسفالت ریزی 17600 متر مربع، وزن مواد افزودنی مصرفی بتنی 3285 کیلوگرم، سطح کف سازی و پیاده رو سازی 1200 متر مربع، سطح قالب بندی 1132 متر مربع و تعداد پایه چراغ روشنایی 40 عدد  است.

شهردار ارومیه با اشاره به فاز سوم پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان، بیان کرد: فاز سوم که به بلوار شیخ شلتوت ملحق و زیر گذر شیخ شلتوت به جاده میاندوآب –مهاباد  در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود:  کل تقاطع بزرگ غیر همسطح آذربایجان تا پایان سال جاری گشایش می یابد  و در تلاشیم 24 حرکتی که در اجرای این پروژه  مدنظر مشاوران طرح بود تامین بشود تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

Print
405 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان