• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فاز B3 تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از 74 درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فاز B3 تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از 74 درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد کاظم زوار با اشاره به گشایش فاز B3  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان، بیان کرد: فاز B3  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان  تا پایان سال جاری از سمت بلوار والفجر به طرف جاده مهاباد افتتاح می شود.

وی افزود:  در حال حاضر  فاز B3 تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به طول یک کیلومتر و عرض 13 متر از 74 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و هم اکنون عملیات عمرانی در آن تداوم دارد.

زوار با بیان اینکه در حال حاضر مجموع  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از 65  درصد پیشرفت فیزیکی  برخوردار است، بیان کرد: تقاطع غیر همسطح در 4 سطح و 4 فاز با 5 پل روگذر و 2 پل غیرهم سطح از سال 93 وارد فاز اجرایی شد .

وی  ساماندهی ترافیکی ورود و خروجی شهر، تسهیل ارتباط شهرهای شمال و جنوب استان،  افزایش ایمنی ترافیکی و تردد عرضی عابرین پیاده، اجرای آخرین تقاطع غیر همسطح باقیمانده کمربند میانی شهری، تسهیل بالغ بر 30 میلیون نفر سفر در سال ابتدایی بهره برداری ، کاهش تعداد نقاط برخورد رویکردهای ترافیکی و اصلاح نقطه خطرناک ترافیکی، افزایش سطح سرویس تقاطع با کاهش زمان تاخیر ، تراکم وسایل نقیله و افزایش سرعت حرکت از الزامات اجرای پروژه عنوان کرد.

Print
445 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان