• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه رصد می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه رصد می شود

رئیس سازمان حمل ونقل و بار ومسافر شهرداری:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مژدهی فر افزود: بعد از بررسی های انجام شده پیشنهاد افزایش کرایه اتوبوس های درون شهری ارومیه به شهرداری اعلام شد که درصورت تصویب ۲۰درصد افزایش خواهدیافت‌.

وی با اشاره به اینکه ۲۹۳ دستگاه اتوبوس خصوصی و ۴۹ اتوبوس ملکی درناوگان اتوبوس رانی ارومیه آماده ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا اتوبوس های ملکی تعطیل و اتوبوس های بخش خصوصی نیز با دوسوم ظرفیت خود فعالیت می کنند.

وی درخصوص اینکه برخی رانندگان بیش از ظرفیت اعلامی مسافر سوارمی کنند، نیز یاد آور شد: این کار تخلف بوده و مردم درصورت مشاهده با۱۳۷تماس گرفته و پلاک اتوبوس و تاکسی را اعلام کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۱۱بازرس در سطح شهر ارومیه بر فعالیت اتوبوس ها وتاکسی ها نظارت دارند، خاطرنشان کرد: این تعداد بازرس جواب گوی کلانشهرارومیه نیست، بنابراین نیازاست مردم  نیزبیش از پیش فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

با اشاره به وجود ۵۶۷۲ تاکسی در شهر ارومیه گفت: به دلیل شیوع کرونا تنها ۳۵۰۰تاکسی فعالیت دارند.

مژدهی فر با اشاره به اینکه تمامی تاکسی ها مجاز به سوارکردن ۳نفر مسافرهستند، اظهارکرد: شهرداری ارومیه برای رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام به مجهز کردن تمامی تاکسی ها به سیستم محافظتی کرده که تاکنون ۷۰۰تاکسی به این سیستم مجهز شده و در روزهای آتی تمامی تاکسی ها نیز به این سیستم مجهز می شوند.

Print
305 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان