• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فراخوان مقالات به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به صورت کشوری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فراخوان مقالات به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به صورت کشوری

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده اظهار کرد: از سوی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه فراخوان مقالات به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این فراخوان که عنوان چهل سال شکوه را داراست، شرکت کنند.

وی افزود: در این راستا برای اینکه بتوانیم مجموعه مقالات ارسالی را به ماندگاری برسانیم، آثار در قالب کتابی گردآوری و منتشر خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: این مقالات در قالب علمی و با همکاری مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه دریافت، بررسی، داوری و انتشار خواهند یافت و به مقالات برتر جوایزی در مراسمی با عنوان اختتامیه تعلق خواهد گرفت.

احمدزاده هدف از این فراخوان را بررسی علمی دستاوردهای چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی در توسعه و پیشرفت کشور و همچنین شکل گیری مبارزات آزادی خواهی و استکبارستیزی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اقتصاد ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی، دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی 40 ساله انقلاب اسلامی، سیاست خارجی و تحقق شعار عزت، حکمت، مصلحت در 40 سالگی انقلاب اسلامی، دستاوردهای 40 سال انقلاب اسلامی در حوزه مردم سالاری دینی از جمله محورهای این فراخوان است.

احمدزاده ادامه داد: استقلال و آزادی در 40 سالگی انقلاب اسلامی، قدرت منطقه ای ایران ، تحلیل و مقایسه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های بزرگ تاریخ و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در 40 سالگی انقلاب اسلامی از دیگر محورهای مقالات این فراخوان است.

وی از تمامی علاقمندان و به ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاهها دعوت به عمل آورد تا در این فراخوان شرکت کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: به زودی و طی هفته آینده پوسترهای این فراخوان که شامل موضوعات، تاریخ ارسال چکیده آثار و اصل مقالات علمی، تاریخ داوری و سایر جزئیات است در فضای مجازی منتشر و پوسترهای چاپی نیز به نهادها، سازمانها، ادارات، دانشگاهها و مؤسسات ذی ربط ارسال می شود.

Print
375 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان