• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگسراها سفیران فرهنگ محلات هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگسراها سفیران فرهنگ محلات هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور با بیان این که امروز فرهنگسرا ها نقش بسزایی در انتقال مسائل و مشکلات شهروندان به مسئولان شهری را دارند|، اظهار کرد:  فرهنگسراها سفیران محلات و مدیریت شهری هستند و با برنامه و  تدابیری که در در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارند خدمات ارزنده ای را انجام می دهند و می‌توانند کمک یار شهرداری باشند. 
وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی نظیر فرهنگسراهای شهرداری ارومیه اذعان کرد:  فرهنگسرا ها اطلاعات کامل محلات هستند زیرا در کنار جامعه و در بین مردم قرار دارند و مشکلاتی که مردم با آنها روبرو هستند به مسئولان انتقال می دهند
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: امروز فرهنگسراهای شهرداری ارومیه واحد کوچکی از شهرداری مناطق محسوب می شوند و می‌توانند با ارائه خدمات بهینه در کنار شهرداری های مناطق پنج گانه به ارائه خدمات به شهروندان باشند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  با تمام فشارهای روحی و روانی، امروز مردم با فرنگسراهای شهرداری ارومیه انس گرفته اند و از برنامه های آموزشی و فرهنگی آنها استفاده می کنند. 
وی اذعان کرد:  فرهنگسراها با تدابیر لازم و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و با تشکیل کلاس‌های آموزشی هم در گذشته و هم امروز و به صورت مجازی نقش بسزایی در سیستم آموزشی داشته اند.
  عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد:  یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری بحث فرهنگی و تهاجم فرهنگی است و در این میان فرهنگسراها نقش بسزایی در مقابل مبارزه با تهاجم فرهنگی می‌توانند ایفا بکنند.
وی ادامه داد: توجه ویژه به فرهنگسراهای شهرداری ارومیه علی الخصوص فرهنگسرای هنر باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد چه بسا اگر به این فرهنگسراها توجهی نشود بی شک هم از بعد فرهنگی و هم اجتماعی دچار مشکلات و معضلات اجتماعی خواهیم شد. 
حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور گفت: ما قدردان تمامی زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان فرهنگسراهای شهرداری ارومیه هستیم و با تمام قوت در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.
وی عنوان کرد:  فرهنگسراها قوت قلب مسئولان هستند و امیدواریم با حمایت هایی که هم از سوی کمیسیون فرهنگی شورا و هم مدیریت شهری میشود بتوانیم در جهت رفع مشکلات آنان تلاش نماییم. 

Print
205 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان