• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فضاسازی محیطی  سطح شهر ارومیه به مناسبت دهه کرامت / جشن میلاد امام رضا (ع) به صوری مجازی برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فضاسازی محیطی سطح شهر ارومیه به مناسبت دهه کرامت / جشن میلاد امام رضا (ع) به صوری مجازی برگزار شد

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی اصغر احمد زاده افزود: به مناسبت دهه كرامت برنامه های فرهنگی در شهر تدارک ديده و اجرایی شد.

وی اظهار کرد: به مناسبت آغاز دهه کرامت،  مشارکت شهرداری ارومیه در اجرای برنامه های زیر سایه خورشید و جشن میلاد امام رضا (ع) بصورت مجازی از جمله برنامه های فرهنگی به مناسبت آغاز دهه کرامت صورت گرفت.

احمد زاده  با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) مراسم جشنی بدین مناسبت از سوی شهرداری ارومیه برگزار شد، بیان کرد:  در این مراسم ها که با حضور هنرمندان مطرح رشته های مختلف و به صورت مجازی و پخش آنلاین(لایو اینستاگرامی از چندین پیج پرمخاطب و همچنین پیج رسمی شهرداری) بود، سعی بر این شد تا با توجه به محدودیت های موجود در برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و امکان نداشتن حضور مردم همانند سال های گذشته، ساعاتی توام با نشاط و شادی برای شهروندان و هموطنان رقم بخورد.

وی با اشاره به کلنگ زنی مسجد امام رضا(ع) گلشهر ، عنوان کرد:  ساخت مسجد امام رضا(ع) گلشهر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی از اهالی در آستانه ولادت امام رضا(ع) کلنگ خورد.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه افزود:  منطقه گلشهر علیرغم جمعیت بسیار بالایی که دارد فاقد مسجد بود که شهرداری ارومیه متولی پیگیری و احداث آن شده است.

وی عنوان کرد:  همچنین به مناسبت آغاز دهه کرامت  بیش از 500 بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار شهری توزیع شد.

Print
384 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان