• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فضای شهر ارومیه با 195 المان نوروزی رنگ و بوی بهار می‌گیرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فضای شهر ارومیه با 195 المان نوروزی رنگ و بوی بهار می‌گیرد

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، علی شایگان عنوان کرد: با تاکید دکتر حسین مهدی زاده، شهردار ارومیه مبنی بر زیباسازی شهر و استقبال از بهار ۱۴۰۱ ، ۱۹۵ المان نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر ارومیه نصب می شود.

به گفته وی تمامی المان‌ها در کارگاه های خود شهرداری با کمترین هزینه ساخته شده است و تعدادی از المان‌هایی که امسال نصب می‌شوند المان‌های سال‌های قبل هستند که نوسازی شده‌اند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در ادامه گفت: در آستانه بهار ۱۴۰۱، ۴ میلیون بوته گل در پارک ها، معابر و میادین سطح شهر ارومیه کاشته می‌شود.

وی بیان کرد: انواع گل های فصلی و دائمی منجمله بنفشه، شب بو، قرنفل، میخک، عسلی، میمونی، همیشه بهار، اطلسی و کوکب کوهی در واحد تولیدات سازمان تولید و آماده شده که جهت استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۱ در سطح مناطق ۵‌گانه شهر کاشته می شود.

شایگان عنوان کرد: به منظور زیبائی بصری شهر، ایجاد محیطی با طراوت و بهاری و افزایش روحیه نشاط و آرامش؛ عملیات کاشت انواع گل در سطح شهر آغاز شده است.

وی پاکسازی و شست شوی المان‌های موجود و جدول‌ها، تجهیز و تعمیر نیکمت‌ها و سطل زباله‌ها، نورپردازی، هرس درختان، رفع نقص روشنایی و آبنماها، ساماندهی سیستم‌های روشنایی از دیگر اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه برای استقبال از سال جدید عنوان کرد.

Print
280 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان