• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فضای شهر برای برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال آماده شد /  افزایش سه برابری جذب گردشگر با تحقق ارومیه 2020
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فضای شهر برای برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال آماده شد / افزایش سه برابری جذب گردشگر با تحقق ارومیه 2020

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تشکر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس جهت اعلام انزجار از صهیونیزم جهانی و حامیان آنها، بیان کرد:  فلسطین همواره نماد مقاومت در مقابل استعمار است و مردم غیور این مرزبوم جهت حمایت از آرمان های ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور پرشورداشتند که این مهم قابل تقدیر است.
وی گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس  در راستای فرموده مقام معظم رهبری نه گفتن به معاملات غرب بود و همچنین خنثی کردن توطئه های دشمنان استکبار و در راس آن  امریکا استعمارگر و اسراییل غاصب بود.
حضرت پور با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گران بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، بیان کرد:  آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با اندیشه حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شد که این مهم منجر به زنده نگه داشتن  فلسطین در نزد افکار عمومی شده است و این روزها که در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قرار داریم از مردم دعوت می کنیم در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  در روز 14 خرداد ماه  در حسینیه ثارالله و همچنین مراسم سالروز قیام 15 خرداد حضور بهم رسانند .
وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، عنوان کرد:  ناوگان حمل و نقل عمومی در این عید سعید در مسیر های مختلف جهت جابه جایی نمازگزاران فعالیت  خواهد کرد .
شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه ارومیه2020«ارومیه شهر ایده ال برای گردشگری» نکته بارز و مهم برای معرفی شهر است، بیان کرد:  برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان  بهترین ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار ارومیه 2020 است.
وی گفت: ارومیه با وجود طبیعت بکر از ظرفیت های بی شماری در حوزه صنعت گردشگری  برخوردار است و این مهم بزرگترین بستر برای معرفی ارومیه از نظر سخت افزای و نرم افزاری است .
حضرت پور با اشاره به آماده سازی شهر ارومیه برای استقبال از برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان ، اظهار کرد:  آماده سازی سالن برگزاری مسابقات و انجام اقدامات زیر ساختی خارج از سالن چون فضا سازی شهر شامل آماده سازی مسیر های منتهی به سالن چون آسفالت، پیاده رو سازی ، رنگ آمیزی و کاشت گل از جمله کاشت گل رز و همچنین تعریض جاده سلماس و پیاده رو سازی در قالب ساماندهی ورودی های شهر از جمله اقدامات جهت استقبال برای برگزاری مسابقات است .
وی با اشاره به نصب المان های مناسبتی درمسیر های منتهی به برگزاری مسابقات، عنوان کرد:  المان های مناسبتی چون نمادهای والیبال به زبان لاتین و المان توپ والیبال در میدان خیرین و معرفی ارومیه  به عنوان شهر والیبال در قالب صنایع دستی این شهر در نقاط مختلف نصب شده است.
شهردار ارومیه افزود: در راستای فضا سازی شهر و نصب المان های مناسبتی، تندیس بازیکنان والیبال قدیمی این شهر  در مسیر منتهی به برگزاری مسابقات نصب شده است .
وی با اشاره به فروش بلیت مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان عنوان کرد:  فروش بلیت ها  جهت تماشای این مسابقات  بصورت اینترنتی است .
شهردار ارومیه با یادآوری اینکه برگزاری لیگ ملت های والیبال جهان بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری ارومیه است، اظهار کرد:  ظرفیت های گردشگری شهر ارومیه در قالب پخش  مستندهایی از ارومیه و تهیه بولتن ها در شبکه های مجازی با برگزاری این مسابقات  به تصویر کشیده می شود  و اینکه با انجام این اقدامات و برگزاری مسابقات پیش تر از موعد برای تحقق ارومیه 2020 در شهر آماده می شویم.
وی با بیان اینکه با اجرای طرح ارومیه 2020، ظرفیت های گردشگری ارومیه در داخل و خارج از کشور انعکاس می یابد، عنوان کرد:   با هدف گزاری اجرای ارومیه 2020 به صورت نرم افزاری و سخت افزاری میزان  جذب گردشگر در شهر سه برابر افزایش می یابد و با این مهم یکی از محورهای افق 1404 شهر یعنی برخورداری مردم از اقتصاد پویا تحقق می یابد .
شهردار ارومیه عنوان کرد: جهت مطرح کردن ارومیه در سال 1399 یعنی ارومیه 2020 شهر ایده ال برای گردشگری قراردادی جهت انعکاس ظرفیت های گردشگری ارومیه در تمامی حوزه ها در شبکه های  داخلی و برون مرزی به انعقاد رسیده است .

وی بیان کرد:  در حال حاضر آب و هوای شهر ارومیه یعنی ارومیه با هوای بسیار مطبوع و خنک به سالیان گذشته برگشته است و این بزرگترین ظرفیت است که این شهر را در این ایام و به ویژه ایام تابستان به گردشگران معرفی و در سایه آن  رونق اقتصادی در شهر را رقم بزنیم.
شهردار ارومیه با اشاره به احیای دریاچه ارومیه، بیان کرد:  در حال حاضر بهترین فرصت است زیبایی های  دریاچه را با هدف جذب گردشکر به تصویر بکشانیم و در این راستا شهرداری ارومیه جهت تحقق جذب گردشگر اقدام به برگزاری جشنواره عکس دریاچه ارومیه و اجرای طرح دوچرخه سواری  دوردریاچه ارومیه کرده است  تا درقبال این اقدامات شهر را بری تحقق شعار ارومیه 2020 آماده کرد .

Print
548 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان