• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فیبرنوری اختصاصی شهرداری پتانسیل خوبی برای درآمدزایی است/ هیچگونه محدودیت همکاری با شرکتهای FCP و سایر دستگاه ها نداریم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فیبرنوری اختصاصی شهرداری پتانسیل خوبی برای درآمدزایی است/ هیچگونه محدودیت همکاری با شرکتهای FCP و سایر دستگاه ها نداریم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

به گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در جلسه هفتگی کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری اظهار کرد: شهرداری ارومیه این آمادگی را دارد تا با جذب ایده ها در حوزه فناوری اطلاعات و با موضوع درآمدزایی به طور جدی ورود و از آنها حمایت کند.
وی با اشاره به پروژه فاخر فیبرنوری شهرداری ارومیه افزود: فیبرنوری پتانسیل خوب و ظرفیتی مناسب برای درآمدزایی است اما شرکت ها باید در چهارچوب قوانین و مقررات موجود فعالیت کنند.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: شهرداری می تواند با تصویب تعرفه ها از سوی شورای شهر، فیبرنوری اختصاصی خود را به دستگاهها و ادارات مختلف اجاره و به درآمدزایی در این حوزه بپردازد.
اسدپور ادامه داد: هم اکنون سازمان تنظیم مقررات رادیویی اجازه فعالیت در خصوص درآمدزایی از فیبرنوری را به شهرداری نمی دهد و مجبور به همکاری با FCP ها هستیم و در این خصوص طی ماههای گذشته مذاکرات فشرده ای با این شرکت ها برای همکاری و درآمدزایی داشته ایم.
وی تصریح کرد: در پروژه فیبرنوری اختصاصی شهرداری، شاهرگهای اصلی در سطح شهر ایجاد شده و باید مویرگها و انشعابات توسط بخش خصوصی ایجاد و در این خصوص میزان درآمد شهرداری مورد توافق و تفاهم قرار گیرد.
اسدپور بر ضرورت همکاری با همه شرکتهای خصوصی تأکید کرد و افزود: هیچگونه محدودیت همکاری نداریم و با شرکتهای مختلفی که شرایط همکاری را قبول و رعایت کنند، همکاری تنگاتنگ خواهیم داشت.
وی با انتقاد از عدم همکاری بعضی حوزه ها برای اصلاح برخی روندها در سیستم مدیریت شهری در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: چرخه اکوسیستم نوآوری و فناوری ما مشکل داشته و کامل نیست و باید نسبت به تکمیل آن از سوی مدیریت شهری کمک و همراهی کرد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تمامی دیتای شهرداری ارومیه در راستای پدافند غیرعامل در چند لایه طبقه بندی شده تا از آسیب مصون بماند.

Print
311 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان