• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لایروبی کانال های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لایروبی کانال های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، احد یوسفی با بیان اینکه کانال های سطح شهر در طول سال لایروبی می شود، اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها درمعابر چندین نوبت لايروبي با هدف کاهش نقاط آبگيردر فصول بارندگي شده ودر چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر ارومیه لايروبي می شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال و با هدف پیشگیری از وقوع آب گرفتگی‌ها در بخش‌های مختلف شهرارومیه  کار لایروبی مناطق مستعد، جوهای آب، کانال‌ها و رودخانه‌ های واقع در مسیل آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به آمادگی این سازمان برای جلوگیری از آب‌گرفتگی‌های احتمالی گفت: شهرداری ارومیه با همه توان در تلاش است تا از حوادث احتمالی پیشگیری کند و انتظار می‌رود شهروندان نیز با شهرداری ارومیه همکاری نزدیکی داشته باشند.

وی درادامه به ایجاد خودروهای ویژه گشت جهت نظارت در سطح شهر اشاره و تشریح کرد: ریختن زباله تحت هر شرایطی در سطح شهر جرم محسوب می‌شود به همین جهت مقررشده که ازاین‌پس گشت‌های نظارتی سازمان پسماند در سطح شهر نظارت می‌کنند و به‌عنوان ضابطین ویژه در صورت مشاهده هرگونه ریختن زباله در سطح شهر و خارج از شهر و حمل نخاله‌های  ساختمانی به‌صورت غیرقانونی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  با اشاره به توقیف فعالیت خودروهای متخلف به هنگام حمل نخاله و ریختن زباله در سطح شهر، بیان کرد:  سازمان پسماند، دادیار ویژه در دادگستری دارد و به‌صورت ویژه به جرائم پسماند رسیدگی می‌شود و این عمل جزو دغدغه‌های اصلی سازمان پسماند است.

Print
363 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان