• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لغو ستاد سفرهای نوروزی شهرداری ارومیه / ارومیه را مقصد سفرهای خود قرار ندهید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لغو ستاد سفرهای نوروزی شهرداری ارومیه / ارومیه را مقصد سفرهای خود قرار ندهید

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده در رابطه با اقدامات شهرداری ارومیه در راستای مقابله با کرونا در ایام نوروز گفت: شهرداری ارومیه در این خصوص تدابیر ویژه ای اندیشیده که از مهمترین آنها لغو تشکیل ستاد سفرهای نوروزی است.
وی افزود: این ستاد وظیفه استقبال و میزبانی از مهمانان نوروزی و راهنمایی و هدایت آنها را برعهده داشت که امسال در جهت پیشگیری از کرونا تشکیل نخواهد شد.
سخنگوی شهرداری ارومیه اظهار کرد: مجموعه شهرداری ارومیه تابع سیاست های کشوری در رابطه با پیشگیری از بیماری کروناست و همگام با وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی حرکت می کند.
احمدزاده یادآور شد: شهرداری ارومیه به هیچ وجه اجازه اسکان در چادر در پارکها و بوستانها را نخواهد داد و همچنین اسکان مهمنان نوروزی در تمامی مراکز اقامتی شهرداری ممنوع است و به هیچ وجه این موضوع قابل تغییر نخواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه تصریح کرد: شهرداری ارومیه در تمامی ورودی های شهر بنرهای هشداردهنده و آگاهسازی نصب و همچنین با همکاری سایر نهادها اقدام به غربالگری هموطنانی خواهد کرد که به هر دلیلی وارد محدوده شهرستان می شوند اما از تمامی هموطنان خواستاریم ارومیه را مقصد سفرهای خود قرار ندهند چون خدماتی دریافت نخواهند کرد.
احمدزاده همچنین ادامه داد: تولید تیزر و کلیپ های اطلاع رسانی و آگاهسازی و نصب  گسترده بنرهای هشداردهنده را از جمله اقدامات شهرداری ارومیه برای روزهای آینده است.
وی همچنین از مردم خواست که با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال و پنج شنبه آخرسال، به هیچ وجه سلامتی خود و خانواده هایشان فدای حضور در محیط های عمومی و خانوادگی با تجمع افراد نکرده و در جهت صیانت از سلامتی خود، خانواده خود و جامعه رعایت حداکثری حضور اجباری در منزل تحت هر شرایطی را مدنظر قرار دهند.
سخنگوی ستاد مدیریت بحران(مقابله با کرونا) شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: خدمات شهرداری ارومیه به صورت غیرحضوری و اینترنتی شده است و از این رو شهروندان می توانند بسیاری از خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه را از سایت khedmat.urmia.ir  پیگیری کنند و دیگر هیچ نیازی به حضور شهروندان در ادارات شهرداری نیست.

Print
354 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان