• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

متخلفین حوزه ساخت و ساز به دادگاه معرفی می شوند/فرهنگسازی بهترین راهکار در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

متخلفین حوزه ساخت و ساز به دادگاه معرفی می شوند/فرهنگسازی بهترین راهکار در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

مدیر حراست شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی اظهار کرد:  با تأکید شهردار محترم در تمامی مراحل حوزه ساخت و ساز نظارت داریم.

وی افزود: یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از تخلفات در حوزه ساخت و ساز این است که صداوسیما و رسانه ها در حوزه فرهنگسازی ورود کنند تا این کار به یک کار غیرموجه و پدیده زشت در جامعه تبدیل شود وازاین طریق پیشگیری را شاهد باشیم.
مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: یکی از دلایل رفتن برخی افراد به سمت ساخت و ساز غیرمجاز طولانی شدن مدت زمان صدور مجوز و نقشه پروانه وتکمیل مدارک مورد نیاز، فرایند رسیدگی در  سازمان نظام مهندسی  و سایر موارد است.
کاظمی ادامه داد: اگر تخلفی از پرسنل حوزه ساخت و ساز و پیشگیری رخ دهد قطعاً به دادگاه و نهادهای نظارتی معرفی خواهند شد و برای همین افراد توبیخ و لغو قرارداد را مدنظر قرار داده ایم.
وی یادآور شد: دغدغه فکری ما ارتقا سلامت اداری، رعایت نظم و انضباط اداری و هدف حراست پیشگیری است و باید قبل از بروز مشکل جلوی آن را گرفت، چرا که پیشگیری بهتر از درمان و برخورد است.
کاظمی تصریح کرد: دنبال آمارسازی در مقابله با تخلفات نیستیم و در مرحله اول و با تاکید شهردار محترم، تا حد ممکن راهنمایی، ارشاد و تذکر را مدنظر قرار داده ایم.
مدیر حراست شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در تلاش برای انضباط مالی هرچه بیشتر، رعایت اصل صرفه جویی و جلوگیری از ریخت و پاش و هزینه های بی مورد در صورت وجود هستیم.

Print
331 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان