• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر نوسازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر نوسازی می شود

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با اشاره به نو سازی مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر، عنوان کرد:  برای مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر سرمایه گذاری از تهران جذب شده است که با عقد  تفام نامه های اولیه با هیئت امنا و شهرداری این پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر نیز برای اینکه سرمایه گذار نسبت به سرمایه گذاری استقبال کند 50 درصد تخفیف برای پروانه ساخت برابر تفاهم نامه اولیه  ارائه داده است .

حضرت پور بیان کرد:  شهرداری ارومیه بیش از 4 هزار متر مربع  از زمینی که داشت را نیز برابر با آن  پروژه جزء سرمایه گذاری برای مشارکت آورد.

وی گفت:  اکنون روند مراحل اداری و اجرای نفشه های پروژه نیز در حال طی شدن است .

شهردار ارومیه عنوان کرد:   به اطلاع صاحبان واحدهای مسکونی در مجتمع 500 دستگاه شهید نیز می رسانیم که اگر بر فرض مثال مساحت واحد آنها 70 متر است با 20 درصد افزایش نسبت به ساخت و نو سازی اقدام می شود و این تعهد سرمایه گذار است.

وی بیان کرد:  در طی مدت ساخت و ساز نیز سرمایه گذار متعهد به تامین مسکن اجاره ای برای مالکین واحدهاست و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد.

حضرت پور اظهار کرد:  براساس پیشنهاد ، ساخت وسازها در فضاهای خالی  آغاز و بعد از اتمام ساخت وساز به این فضاها انتقال و ساخت وسازهای پیشین که به عنوان بافت فرسوده به حساب می اید تخریب می شود.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: این پروژه فاخر که طراحی آن در حال انجام است جزو ارزشمند ترین بافت های مسکونی در شهر خواهد بود.

Print
1025 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان