• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مجوز های اقامتگاه های بوم گردی بصورت رایگان صادر می شود/توسعه صنعت گردشگری با اجرای طرح بوم گردی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مجوز های اقامتگاه های بوم گردی بصورت رایگان صادر می شود/توسعه صنعت گردشگری با اجرای طرح بوم گردی

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فرخ عبدی با اشاره به طرح بوم گردی، عنوان کرد:  هدف  از اجرای این طرح احیای بافت تاریخی شهر و جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری است.
وی با اشاره به حمایت کامل شهرداری ارومیه از طرح هایی که حائز شرایط اقامت گاهای بوم شهری است، اظهار کرد:  در صورت تائید طرح مذکور در خصوص املاک مراجعه شده در کمیته بوم شهر، مجوز بصورت رایگان از طرف شهرداری صادر شده  و ملک تا زمان اجرای طرح در ملک از پرداخت عوارض معاف می شود.
شهردار منطقه 4 شهر ارومیه با اشاره به بازدید ها  به همراه کارشناسان شهر سازی منطقه و مدیران میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی از تعدادی از طرح های بوم گردی در بافت تاریخی شهر گفت:  این بازدیدها با هدف ایجاد اقامتگاه‌های سنتی، هتل، بوتیک و رستوران‌های سنتی در بافت تاریخی انجام می شود.
وی افزود : در این بازدیدها خانه‌ها و فضاهای واجد شرایط برای صدور مجوز اقامتگاه‌ها یا رستوران‌های سنتی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت با تائید کارشناسان و با هماهنگی اداره کل  میراث فرهنگی و گردشگری با شهرداری ارومیه  مجوزهای لازم صادر می‌شود

Print
508 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان