• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیران مناطق، زمینه بهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری را فراهم کنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیران مناطق، زمینه بهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری را فراهم کنند

شهردار ارومیه :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، در این جلسه که معاونین شهردار، مدیران مناطق ۵ گانه و دیگر واحدهای ذیربط نیزحضور داشتند، گزارشی ازآمار پرونده های ماده صد مناطق۵ گانه به تفکیک ارایه و پیرامون لزوم هماهنگی و نحوه وصول منابع درآمدی و همچنین ضرورت انطباق فرآیندها و روش های اجرایی با مقررات و قوانین شهرداری ها بحث و تبادل نظر شد.

دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با اشاره به اهمیت و اولویت قانونمندی درفرآینده های اداری و اجرایی مناطق، سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری تاکید کرد: به منظوربهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری، اطلاع رسانی و فراهم نمودن بستر و شرایط برخورداری شهروندان از طرح های مذکور بیش از پیش احساس می گردد و انتظار می رود مدیران مناطق در این زمینه تمهیدات جدی تری بیاندیشند.

شهردار ارومیه با تاکید برهم افزایی و لزوم همفکری و وحدت رویه در زمینه پیگیری وصول مطالبات شهرداری اظهار داشت:  مهلت مقرر دراطلاعیه تخفیفات طرح تشویقی پرداخت تا پایان اردیبهشت ماه بوده وفرصت ارزشمندی برای شهروندان محسوب می گردد.

وی تشکیل شورای مشورتی درمناطق ۵ گانه و ضرورت تسری نگاه تسهیل گرانه درمناطق را مهم و ضروری برشمرد و عنوان کرد: با همفکری وهم افزایی می توان به وحدت رویه رسید؛ وحدت رویه ای که پشتوانه قانونی داشته و از بدعت های غلطی که قائم به فرد یا سلیقه ای است جلوگیری کند.

بر اساس طرح تشویقی پرداخت اخیری که با برنامه ریزی و پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر هم اکنون در دستور کار مناطق شهرداری قرار دارد تا پایان اردیبهشت ماه به شهروندان مهلت داده شده است تا در صورت پرداخت یکجا و نقدی عوارض از ۳۰ درصد و جانبازان و ایثارگران معزز از ۳۵ درصد تخفیف بهره مند شوند.

Print
300 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان