• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت و استعدادهای شهروندان و نخبگان در زمینه عمران شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت و استعدادهای شهروندان و نخبگان در زمینه عمران شهری

علی داداش زاده در مراسم  معارفه شهردار جدید بوکان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در روز 22 بهمن امسال شاهد رنگین کمانی از حضور اقوام مختلف مردم در سطح استان بودیم که این حضور به خاطر لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و رییس جمهوری بود.

وی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه بوده و با تمام توان خود از دستاوردهای انقلاب در همه حال حراست و پاسداری می کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد دوره جدید شوراهای اسلامی در تعامل با شهرداری گام برداشته و در راستای آبادانی شهر و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تمام تلاش خود را بکار گیرند .

وی با بیان اینکه تنزل در مدیریت شهری موجب بروز خسارت جبران ناپذیری خواهد شد افزود: باید مسئولان شورا و شهرداری با برنامه ریزی اصولی در راستای توسعه شهری گام بردارند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری بوکان نیاز به انقلاب و تحول درون سازمانی داشته تا بتواند در راستای مشکلات شهری گام بردارد.

محمد قسیم عثمانی در مورد وضعیت شهر بوکان اظهار داشت: وضعیت روستاهای این شهرستان بهتر از حاشیه شهر بوده و شهردار جدید با کمک شورای شهر باید با نیاز سنجی های لازم کمبودهای شهر را شناسایی و در اولویت کار خود قرار دهند.

وی گفت: شوراهای اسلامی اعضای یک خانواده بوده و باید با همدلی و وحدت در مسیر تحقق اهداف گام بردارند.

فرماندار بوکان نیز در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: مردم با حضور خود گزینه های روی میز استکبار را به زباله دان تاریخ ریختند.

حسن عباسی اظهار داشت: برای زیبا سازی وعمران شهری هماهنگی و تعامل باید بین همه ارگان های شهرستان وجود داشته باشد و همه آنها باید در راستای همکاری با یکدیگر گام برداند.

وی اظهار کرد: حفاظت از بیت المال شهرداری وظیفه همه مسئولان بوده و باید در تمام زمینه ها و در همه حال حراست از اموال عمومی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

در پایان این مراسم سلیمان فیضی به عنوان شهردار بوکان معرفی و از خدمات حسین عباس فرید سرپرست شهرداری تقدیر شد.

Print
1611 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان