• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیریت شهری پیگیر تحقق مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس رانی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیریت شهری پیگیر تحقق مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس رانی است

قائم مقام شهردار ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جزو خانواده بزرگ شهرداری به حساب می آیند، عنوان کرد:  مدیریت شهری به مشکلات رانندگان اتوبوس رانی به مانند مشکلات پرسنل شهرداری توجه کرده و انها را پیگیری و رفع می کند.
وی با اعلام اینکه در شرایط کرونایی بسیاری از مشاغل منجمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی با کاهش درآمد مواجه شدند، عنوان کرد: بدلیل اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تردد و افزایش برخی هزینه ها رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از نظر معیشتی در مضیقه هستند.
عدل دوست با اشاره به حمایت های شهرداری و شورای شهر ارومیه  از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی که در ایام کرونا با کاهش درآمد مواجه شدند، اظهار کرد:  توزیع بسته های معیشتی به میزان  حدود 2 میلیارد تومان، کمک هزینه بیمه شخص ثالث بر اساس مصوبه شورا، عدم اخذ حق بهره برداری در سه ماهه اول سال جاری از جمله اقدامات حمایتی از رانندگان بود .
وی با اشاره به کمک هزینه بیمه شخص ثالث، بیان کرد: کمک هزینه بیمه شخص ثالت به ازای هر راننده ناوگان اتوبوس رانی2  میلیون تومان، رانندگان مینی بوس های شهری  5/1 میلیون تومان و ناوگان تاکسی رانی 1 میلیون تومان بود که در کل 7 میلیارد تومان برای تحقق این مهم اختصاص یافت.
قائم مقام شهردار ارومیه با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری هزینه حق بهره برداری از ناوگان اتوبوس رانی اخذ نشد،  بیان کرد:  در صورت تایید و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر این هزینه ها اخذ نخواهد شد.
به گفته وی یک سری کمک های دولتی هم به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است که اگرچه این کمک ها کم بوده ولی همگان در تلاشیم مشکلات این قشر زحمت کش جامعه رفع شود .
عدل دوست با اشاره به برخی مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوسرانی،  اظهار کرد:  یک سری از این مطالبات چون یارانه بلیط  و انتقال سند خودروها به مدیریت شهری مرتبط است که این مهم با بررسی آن در جلسه شورای اسلامی و اتخاذ تصمیم لازم و اجرای فرایندهای قانونی و تایید آن در فرمانداری شهرستان ارومیه جهت اجرا ابلاغ می شود.
وی عنوان کرد:  برخی مطالبات ناوگان حمل و نقل عمومی چون موضوع بیمه تامین اجتماعی و تسهیلات مشاغل سخت و زیان آور کشوری بوده که این مطالبات نیز از طریق استانداری آذربایجان غربی پیگیری و رفع می شود .
عدل دوست با اشاره به توزیع لاستیک به نرخ دولتی،  بیان کرد: مکاتبات لازم  نیز در این خصوص  با اداره صمت و تایید فرمانداری شهرستان ارومیه تحقق می یابد.
وی از شهروندان که در چند روز گذشته با یک سری مشکلات از نظر تردد در سطح شهر مواجه بودند عذرخواهی کرد  و گفت:  مدیریت شهری با بکارگیری اتوبوس های ملکی، مینی بوس و ناوگان تاکسی رانی بیش از 70 تا 80 درصد از مسافران درون شهری را جابه جا کرد .
قائم مقام شهردار ارومیه از رانندگان ناوگان اتوبوس رانی درخواست کرد که با توجه به اینکه برخی شهروندان از نظر تردد در سطح شهر در مضیقه بوده تا طی شدن مراحل اداری و رفع مطالبات جهت جابه جایی مسافران درون شهری در سطح شهر فعالیت کنند .
وی تاکید کرد:  شهرداری ارومیه  پیگیر مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس رانی است تا مطالبات انها هر چه زودتر تحقق یابد .

Print
262 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان