• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر شهرداری منطقه یک: تمرکز زدایی و رضایتمندی شهروندان از برنامه های اصلی شهرداری این منطقه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر شهرداری منطقه یک: تمرکز زدایی و رضایتمندی شهروندان از برنامه های اصلی شهرداری این منطقه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندسی عباسی یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری منطقه یک را تمرکز زدایی از شهرداری و ایجاد رضایتمندی شهروندان نامید.

    وی اظهار داشت در بحث تحول اداری ،تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و منظور از تکریم ارباب رجوع در نظام اداری مکانیسم و فرآیند انجام کار و نحوه برخورد با ارباب رجوع در راستای رضایتمندی از سازمان مربوطه می باشد و از مهمترین شاخصه رضایتمندی نیز  سرعت در خدمت رسانی و کیفیت خدمات است.

     شهردار منطقه یک در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به حجم بالای مراجعات مردمی به شهرداری ،یکی از برنامه های اتخاذ شده تمرکز زدایی از شهرداری و جلوگیری از مراجعات غیر ضروری شهروندان به شهرداری منطقه یک می باشد، افزود: در همین راستا انجام بازدید های فنی غیر متمرکز از اهم این فعالیت ها محسوب می گردد. بدین شکل که پیش تر شهروندان جهت بازدید فنی ملک خود می بایست ضمن مراجعه به شهرداری از ابتدای صبح  همزمان با سایر متقاضیان به محل بازدید عزیمت می نمودند ولی با راه اندازی سیستم غیر متمرکز بازدید متقاضیان با تعیین وقت قبلی توسط مامورین فنی راس زمان معین در محل حضور بهم می رسانند که این امر ضمن کاهش مراجعات غیرضروری رضایمندی شهروندان را به همراه داشته است.

عباسی اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص می توان به ایجاد واحد مردم یاری در راستای پیگیری درخواست های مردمی از واحد های خدمات شهری و عمرانی نام برد که ضمن راهنمایی مراجعان و پیگیری درخواست های آنان ،شهروندان می توانند از روند رسیدگی به درخواست خود باخبر گردند.

عباسی خاطر نشان ساخت طی برنامه ریزی های صورت گرفته روند رسیدگی به درخواست های مردمی تا مرحله پاسخگویی حداکثر یک هفته تعیین گردیده و کلیه واحد ها در صورت عدم وجود مشکل می بایست  طی این مدت پاسخگوی درخواست ها باشند.

Print
767 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان