• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه عنوان نمود: ناوگان اتوبوسرانی ارومیه، جوان ترین ناوگان کشور است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه عنوان نمود: ناوگان اتوبوسرانی ارومیه، جوان ترین ناوگان کشور است

اسماعیل الماسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اولویت شهرداری ارومیه در سالجاری اظهار داشت: از اولویت های شهرداری ارومیه در سالجاری توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و راه اندازی خطوط اتوبوس تندرو است و خریداری 11 اتوبوس BRT با تخصیص 11 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال پیش بینی شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه همچنین از افزایش 20 اتوبوس جدید در سالجاری خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اینکه 343 اتوبوس در شهر ارومیه فعالیت می کند، در سالجاری با افزوده شدن 20 اتوبوس جدید، این تعداد به 363 دستگاه می رسد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود از فعالیت یک هزار و 110 دستگاه مینی بوس خبر داد و افزود: تعداد مینی بوس های فعال در شهر ارومیه و مناطق حومه 1110 دستگاه است که همه دستگاههای مینی بوس و اتوبوس صد در صد متعلق به بخش خصوصی است که با نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه فعالیت می کنند.

اسماعیل الماسی در پایان با اشاره به ایجاد سایبان های الکترونیکی در سالجاری خبر داد و گفت: ایجاد سایبان های الکترونیک مجهز به سیستم سرمایشی، گرمایشی، کتابخانه، صندلی های راحت و دستگاه فروش کارتخوان الکترونیک از برنامه های خدماتی سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه برای سالجاری است.

همچنین افزایش کرایه اتوبوس و ایجاد پایانه مسافربری در خیابان امتداد امام خمینی (ره) به مساحت 3 هکتار و تردد اتوبوس ها در این مسیر از برنامه های پیش روی سازمان در سال 93 است.
Print
1075 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان