• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراسم روز کارگر در شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم روز کارگر در شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم بزرگداشت روز کارگر در شهرداری ارومیه با بیان اینکه تلاش های بی وقفه کارگران در حوزه مدیریت شهری ارومیه ستودنی است، بیان کرد: موفقیت ها در حوزه مدیریت شهری در سایه تلاش های شبانه روزی قشر کارگران در مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه میسر شده است.

 وی با اشاره به دفاع از کارگران، اظهار کرد: نباید کارگران را ابزاری برای مقاصد سیاسی قرار داد و باید هموراه در دفاع از کارگران گام برداشت و به صورت ویژه برای رفع دغدغه های کارگران اقدامات قابل توجه ای انجام داد.

 شهردار ارومیه گفت: به منظور قدردانی از زحمات کارگران مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه از طریق شرکت های تعاونی مسکن، مساکن این قشر زحمت کش را تامین خواهیم کرد و همچنین امکانات رفاهی وخدماتی را برای این قشر فراهم خواهیم کرد.

 حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در این مراسم با بیان اینکه شهرداری ارومیه بیشترین تعداد کارگران را نسبت به دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی دارد، بیان کرد: حضور بیشتر کارگران در شهرداری ارومیه و فعالیت آن ها در حوزه های چون فضای سبز، عمرانی و زیبا سازی باعث توسعه و آباداتی شهر ارومیه شده است.

 محمد ستار پور با تاکید بر اینکه حیات یک ملت مرهون کارو کارگر است، اظهار کرد: زحمت ها و تلاش های کارگران در حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی بسیار ستودنی است.

 وی با بیان اینکه کارگران همواره در محیط های کارگری با حوادث ناشی از کار روبه رو هستند، توصیه کرد: کارگران به منظور در امان ماندن از خطرات حوادث ناشی از کار باید در تمامی حوزه ها چه خدمات شهری و چه عمرانی موارد ایمنی را رعایت کنند.

 

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر آموزش های رعایت موارد ایمنی، بیان کرد: واحد های مختلف باید برای کارگران اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی کنند.













Print
926 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان