• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم شهرداران کوچک، همیاران شهردار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم شهرداران کوچک، همیاران شهردار با تشکر از متولیان برگزاری این مراسم، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش شهروندی و آشنایی شهروندان با امورات شهری در طی سال گذشته شهرداری ارومیه شعار « 700 هزار شهروند، 700 هزار شهردار» را مطرح کرد که شهروندان خردسال ارومیه ای  با تحقق این شعارمی توانند از سنین کودکی و با یادگیری آموزش های شهروندی تاثیر بسزایی در توسعه شهرارومیه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار « 700 هزار شهروند، 700 هزار شهردار»  نیاز به یک فرهنگ سازی در سطح شهر ارومیه دارد، گفت: برای تحقق این شعار و توسعه شهر ها  توجه به مقوله انسان باید در راس تمام برنامه قرار بگیرد.

شهردار ارومیه توسعه شهر ارومیه را در طی سه سال گذشته را نتیجه تلاش شبانه روزی 4 هزار پرسنل شهرداری ارومیه عنوان کرد و گفت: تلاش های شبانه روزی پرسنل شهرداری در توسعه و آبادانی شهرارومیه رضایت 50 درصدی شهروندان را رقم زد، رضایتی که باعث رضایت خدواندی می شود.

 وی با بیان اینکه اکنون  70 درصد جمیعت ارومیه درشهر ها زندگی می کند، بیان کرد: جمیعت زیاد ساکن درشهرها باعث بروز مشکلات عدیده ای چون حاشیه نشینی و به ویژه معضل ترافیک شده است معضلی که افزایش هزینه ها را به ارمغان آورده است.

حضرت پوربا بیان اینکه معضل ترافیک با ساخت چندین تقاطع های غیرهم سطح و اختصاص چندین میلیارد اعتبار رفع  نخواهد شد، بیان کرد: تنها راه حل معضل ترافیک در شهر ها آموزش فرهنک ترافیک به ویژه از دوران خردسالی است.

 وی با بیان اینکه باید به سمت تربیت نیروی انسانی برویم، اظهار کرد: در کنار مقوله ابتکار و علم تربیت نیروی انسانی ازاهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که باعث توسعه شهر و کاهش هزینه ها می شود.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه شهرداری ارومیه طی سال گذشته مقام برترکشوری را درحوزه عمران، فضای سبز و نظافت شهری کسب کرد،گفت: کسب این مقام های برتر کشو نتیجه فرهنگ سازی مناسب و آموزش شهروندی بود.

Print
503 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان