• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراقب قاتل خاموش باشیم/عدم نصب دودکش برای وسایل شعله دار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراقب قاتل خاموش باشیم/عدم نصب دودکش برای وسایل شعله دار

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به آماده باش آتش نشانی در ایستگاه های 10 گانه سطح شهر و موتور سیکلت های سیار، اظهار کرد:  با برنامه های آموزشی چون نصب دودکش در شبکه استانی سیما،  مصاحبه در رسانه ملی و مطبوعات و اطلاع رسانی مجازی  نسبت به خطر گاز گرفتگی به مردم هشدار داده شده است.
وی با اشاره به عدم نصب دودکش برای وسایل شعله دار، عنوان کرد: وسایل گازسوز (شعله دار) نیز همانند سایر وسایل مشابه جهت روشن شدن و سوختن مناسب نیازبه هوا دارد و تنها راه ارتباطی آنها با فضای خارج از ساختمان از طریق دودکش است.
شاد قوشچی ادامه داد: گاز گرفتگی از جمله حوادثی است که معمولا در اثر نداشتن دودکش مناسب برای وسایل گاز سوز به خصوص بخاری و آبگرمکن و یا عدم تهویه کافی فضای اتاق روی می دهند.
وی افزود:   سوختن ناقص گاز و تجمع گازهای مسموم کننده و یا کمبود اکسیژن سبب مسمومیت افرادی که در چنین فضایی تنفس می کنند شده و به گاز گرفتگی آنها  می انجامد. 
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه عنوان کرد: شهروندان  با رعایت  نکات ایمنی در پیشگیری از حوادث احتمالی یاریگر مدیریت شهری باشند  و در صورت بروز هر گونه حادثه  آتش نشانی را با شماره گیری شماره 125 جهت رفع حادثه مطلع کنند.

Print
224 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان