• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال/ پیروزی شهرداری ارومیه در نخستین بازی پلی آف
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال/ پیروزی شهرداری ارومیه در نخستین بازی پلی آف

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ دومین روز مرحله پلی‌آف رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، چهارشنبه ششم‌ اسفندماه با انجام دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.
در دیدار پایانی و از ساعت ۱۷:۱۰ ، تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان‌اکبری توانستند ضمن پیروزی در این بازی، به نخستین برد خود در مرحله پلی‌آف دست یافتند.
پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه با ترکیب وادی، فیض امامدوست، مصطفی وند، صالحی، فیاضی، یلی و حضرت پور (به عنوان لیبرو) مقابل حریف گنبدی صف آرایی کرد.
ست‌ نخست بازی را شاگردان پیمان اکبری خوب آغاز نکردند و در نهایت با امتیاز نزدیک ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به شهرداری گنبدی واگذار کردند.
در ست دوم، این‌تیم شهرداری ارومیه بود که در اکثر فاکتور ها نسبت به حریف برتری داشت و توانست با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ حریف را شکست دهد.
در ست سوم این دیدار، تیم‌ شهرداری ارومیه از همان ابتدای بازی توانست نبض بازی را در دست بگیرد و با ارائه یک بازی هوشمندانه، شاگردان پیمان‌اکبری موفق شدند در خاتمه این ست را با اختلاف ۸ امتیاز ، یعنی با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ حریف گنبدی خود را شکست دهند. 
در ست‌چهارم، بازیکنان تیم شهرداری ارومیه که تا اواخر ست نسبت به حریف برتری داشتند ولی علیرغم این موضوع این تیم شهرداری گنبد بود که با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ مقابل ارومیه پیروز شد تا در ست شماری هر دو تیم به عدد دو برسند و کار به ست سرنوشت ساز پنحم کشیده شود.
در ست پنجم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه از همان ابتدای شروع توانستند با ارائه یک بازی کم‌اشتباه تا پایان ست امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کنند و حریف را با امتیاز ۱۵ بر ۹ شکست دهند تا در مجموع این تیم شهرداری ارومیه باشد که با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل همنام‌ گنبدی خود به برتری دست پیدا کند.
 از اتفاقات این دیدار می توان به مصدومیت پوریا فیاضی در اوایل ست سوم‌ بازی اشاره کرد که مجبور به ترک‌ زمین مسابقه شد.
تیم‌ های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در دومین بازی مرحله پلی آف روز جمعه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۴ مقابل هم‌صف آرایی خواهند کرد.

Print
435 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان