• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مشاغل مزاحم محله کشتارگاه ساماندهی میشود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مشاغل مزاحم محله کشتارگاه ساماندهی میشود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، سجاد علیزاده با تاکید بر فراهم کردن آسایش و آرامش ساکنین منطقه گفت: کلیه مشاغلی که با ایجاد سروصدا و سد معبر عمومی باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان کوهنورد شده اند ساماندهی می شوند.

وی افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی پیگیر شکایات و اعتراضات مردمی در حوزه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری خواهم بود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه اظهار کردک طبق قانون و با حفظ جایگاه والای انسانی ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر اجرائی خواهد شد.

وی ادامه داد: باربند سازان و صافکاران نسبت به تدارک محل مناسب برای انتقال وسایل و تجهیزات هرچه سریعتر اقدام کنند.

علیزاده یادآور شد: مشاغل مزاحم موظف به رعایت فرصت یکماهه و ساعت کاری تعیین شده می باشند و در این راستا اتحادیه مربوطه و مرکز اصناف همکاری لازم را انجام دهند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد:برای رفاه حال همشهریان کلیه اصناف موظف به رعایت ساعت کاری معین هستند و افرادی که خارج از ساعت تعیین شده به فعالیت صنفی مشغول باشند طبق قوانین برخورد خواهد شد.

در خاتمه کسبه و اصناف منطقه به طرح مشکلات و معضلات کاری پرداختند و علیزاده در راستای تقویت ارتباط دو سویه و حل موانع موجود ضمن استماع مشکلات کلیه حاضرین اعم از شاکیان و صنوف دستورات لازم را صادر کرد.

Print
249 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان