• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مشکلات و نواقص  طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود/ به تبدیل وضعیت نیروها نگاهی ویژه دارم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مشکلات و نواقص طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود/ به تبدیل وضعیت نیروها نگاهی ویژه دارم

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، مجید آقازاده در نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه در 1400 ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: مشکلات و نواقص  طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود چرا که زمان برای ما بسیار با اهمیت است.
وی افزود: نواقص طرح تفصیلی باعث بروز مشکلات اجتماعی و مدیریتی، فرار سرمایه گذاری ، افزایش تخلفات شده که با مدیریت صحیح از حاد شدن این مهم  باید پیشگیری کرد.
شهردار ارومیه گفت: مشکلات طرح تفصیلی در میزان درآمدها و همچنین تولید مسکن موثر است که باید در جهت رفع آن تلاش کرد، دستگاه های  نظارتی در این خصوص ورود کرده  و ما هم به عنوان دستگاه حاکمیتی پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و این مهم جزو برنامه های ضرری بنده و مجموعه شهرداری ارومیه  است.
آقازاده ادامه داد: در حضور اعضای شورای معاونین شهرداری اعلام می کنم که اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از بنده انتظار کار قانونی دارند.
وی تصریح کرد: به روند صدور پروانه ساخت نگاه ویژه شود چرا که پروانه های  صادره سند حیثت برای شهرداری است  لذا باید به پروانه های صادر اهمیت  و دقت ویژه شود و از صدور پروانه های مشروط  نیز باید خودداری کرد و از ظرفیت شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری و به ویژه در حوزه صدور پروانه ساخت استفاده می کنیم .
آقازاده ادامه داد: ارتباط مجموعه بزرگ شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر  به صورت پارلمان محلی و دولت محلی خواهد بود و در مواردی که قوانین  در آن ساکت است  از ظرفیت شورای شهر استفاده می کنیم.
وی عنوان کرد: امید است با تعامل سازنده و اثر گذار در خدمت اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم و به ویژه در مناطق محروم باشیم.
آقازاده افزود: به زودی، با تیم های اجرایی از مناطق محروم شهری جهت رفع مشکلات شهروندان ساکن در آن مناطق بازید خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: با رفع مشکلات شهروندان؛ مشارکت آنها جهت  توسعه شهری جلب شده و رضایتمندی آنها  را رقم می زنیم.
آقازاده اظهار کرد: با تعامل سازنده، کارآمد  و با همفکری و هم دلی در جهت یک هدف واحد؛  خدمت به مردم گام های موثر و سازنده  در شهر برداریم.
وی تصریح کرد: به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با تشکیل جلسات مختلف نگاه ویژه دارم چرا که این مهم باعث بروز مشکلات عدیده ای در سطح شهر شده است .
آقازاده با بیان اینکه استقلال مناطق  شهرداری و حتی سازمان ها جزو اولویت ها و دستور کار بنده است، تأکید کرد: به تبدیل وضعیت پرسنل و چارت سازمانی نگاه ویژه دارم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: ضروری است کارگروهی جهت احصاء  مشکلات و رفع آن به صورت کارشناسی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه تشکیل یابد.

Print
255 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان