• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مطالعات طرح های توسعه شهری باید بر محور شهرهوشمند باشد/ ارایه خدمات الکترونیک، رضایتمندی شهروندان را رقم می زند/ حرکت به سمت شهر الکترونیک و افزایش درآمدهای شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مطالعات طرح های توسعه شهری باید بر محور شهرهوشمند باشد/ ارایه خدمات الکترونیک، رضایتمندی شهروندان را رقم می زند/ حرکت به سمت شهر الکترونیک و افزایش درآمدهای شهرداری

شهردار ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی زاده در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری شش‌جانبه همکاری مشترک که در محل سالن جلسات مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر برگزار شد، شهرهوشمند را یکی از الزامات مدیریت شهری عنوان کرد و گفت:  در سیاست ها و برنامه های کاری  باید به طرف این مهم حرکت کرد.
وی با بیان اینکه ارایه خدمات مدیریت شهری بصورت الکترونیک منجر به تحقق شهرهوشمند می شود، عنوان کرد:  ارایه خدمات نوین و هوشمند جزو سیاست های های کاری بنده در مدیریت شهری است.
شهردار ارومیه در ادامه شهر هوشمند را یک مقوله بسیار وسیع دانست و بیان کرد: این مهم در تمام حوزه های زندگی شهرنشینی قابل تصور بوده و حتی باید گفت که  مطالعات طرح های توسعه شهری باید بر محور شهرهوشمند باشد.

وی امضای تفاهم نامه همکاری شش جانبه را  برای شهر ارومیه  یک اتفاق بسیار مبارک و مثبت عنوان کرد و گفت: هم افزایی های لازم  منجر به تحقق شهر هوشمند شده و اعلام می کنیم که شهرداری ارومیه همواره در کنار دستگاه های اجرایی ذی ربط جهت پیشبرد امور در این راستا است.
دکتر مهدی زاده به پروژه فیبر نوری شهرداری ارومیه اشاره و آن را یک ظرفیت بزرگ اعلام و اظهار کرد:  نهادها و حوزه های مختلف به عنوان یک پتانسیل به پروژه فیبر نوری شهرداری نگاه کرده و خواهان بهره برداری از آن هستند و ما هم از آنها  استقبال می کنیم.
وی بیان کرد:  تمام تلاش های مدیریت شهری ارومیه بر آن معطوف شده است که ارایه و اخذ خدمات در بستر الکترونیک در یک فضای شفاف و رقابتی و با طی مراحل قانونی انجام  شود.
شهردار ارومیه خاطر نشان کرد:  حرکت به سمت شهر الکترونیک و هوشمند بخش اعظمی از تردد های شهری  را مدیریت و کاهش ترافیک را رقم می زند .
وی به  اقتصادی شهری در شهر هوشمند  اشاره کرد و گفت:  از بعد اقتصادی، حرکت به سمت شهرالکترونیک منجر به ایجاد انواعی از خدمات الکترونیک شده و در نهایت این مهم افزایش درآمدهای پایدار را برای شهرداری رقم می زند و در ترویح مباحث فرهنگی و سایر حوزه های زندگی شهری یک زیر ساخت بنیادین است.
شهردار ارومیه یادآور شد:  ضروری است که خدمات شهرداری در بستر الکترونیک و بصورت شفاف به مردم ارایه  شود چرا که این مهم علاوه بر ایجاد شفافیت در بین شهروندان منجر به افزایش درآمدهای شهرداری خواهد شد.
 وی در پایان تاکید کرد:  باید خدمات شهرداری جهت رضایتمندی شهروندان و داشتن شهری آباد و توسعه یافته بصورت الکترونیک به آنها ارایه شود.

Print
212 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان