• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معابر اصلی و شیب دار، اولویت اصلی در برف روبی /شهروندان یاریگر شهرداری ارومیه در این روزهای برفی باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معابر اصلی و شیب دار، اولویت اصلی در برف روبی /شهروندان یاریگر شهرداری ارومیه در این روزهای برفی باشند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین المللل شهرداری ارومیه، امیر سحابی در گفت و گو با واحد خبر با اشاره به آغاز بارش های برف از شب روز جمعه و اوج بارش ها از شب گذشته، بیان کرد:  مدیریت شهری با بسیج نیروها و ماشین آلات شهرداری به استقبال بارش ها رفت و توانست با حضور شبانه روزی در سطح شهر مشکلات ناشی از بارش ها را کنترل و عملیات پاکسازی معابر از برف را انجام دهد.

وی با بیان اینکه عملیات برف روبی و پیشگیری از یخ زدگی معابر با تلاش بیش از 1000 نیرو شهرداری ارومیه انجام شد، اظهار کرد:  بیش از 160 دستگاه  از ماشین آلات شهرداری عملیات پاکسازی معابر از برف را از جمعه گذشته انجام دادند و با اوج بارش ها، این عملیات بیش تر درسطح شهر شدت گرفت.

معاون خدمات  شهری شهردار ارومیه با اشاره به ماشین آلات شهرداری ارومیه در امر برف روبی معابر، اظهار کرد:  در حال حاضر  10 دستگاه نمک پاش و 10 دستگاه کامیون تیغه دار همراه با سایر ماشین آلات مدیریت شهری عملیات برفی روبی و پیشگیری از یخ زدگی معابر را با تمام توان انجام می دهند.

وی عنوان کرد:  در حال حاضر عملیات نمک پاشی در معابر اصلی و شیب دار  انجام می گیرد و همچنین در معابر شیب دار مخازن نمک جهت استفاده تعبیه شده است اما تمام تلاش شهرداری بر این معطوف شده است  که از حداقل نمک در بازگشایی معابر با هدف آسیب نرساندن به محیط زیست استفاده کند.

سحابی با بیان اینکه عملیات برفی روبی 950 خیابان و بیش از 23 هزار کوچه شهر ارومیه در ساعات اولیه بارش ها امکان پذیر نیست، اظهار کرد:  اولویت  اصلی مدیریت شهری در برف روبی معابر، معابر اصلی و شیب دار است.

وی با بیان اینکه شهروندان یاریگر شهرداری ارومیه در این روزهای برفی باشند، عنوان کرد:  جهت تسهیل در تردد های شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی از  شهروندان در خواست می شود  که از تردد با خودرهای تک سرنشین در معابر اجتناب ورزند همچنین شهروندان برف روی  پشت بام ها را در معابر تا حد ممکن جهت جلوگیری از انباشت برف  نریزنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خاطرنشان کرد:  شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلات ناشی از بارش ها در نقاط مختلف شهر  با شماره‌ 137 در ارتباط باشند  تا مشکلات مطروحه در اسرع وقت پی‌گیری شود.

Print
317 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان