• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معابر و شريان هاي اصلي شهر اروميه باز است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معابر و شريان هاي اصلي شهر اروميه باز است

به گزارش مدیریت شهری ارومیه،  امیر سحابی با اشاره به  تلاش هاي مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها، گفت:  نيروهای  تلاشگر پرسنل سازمان های خدمات رسان  با حضور در معابر شهر، مشکلات ناشی از بارش برف را مدیریت و کنترل می کنند.
وي بیان کرد:  نمک برای ایمن‌سازی معابر شهری به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است اگر سعی بر این است که از نمک کمتر در برف روبی معابر استفاده شود .
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بيان اينكه مديريت شهري اروميه با برنامه ريزي از ماه هاي  گذشته براي بارش احتمالي باران و برف در آماده باش كامل است، گفت:   شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها درمعابر اقدام به انجام چندین نوبت لايروبي با هدف کاهش نقاط کرده و در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر لايروبي شده است .
وی با اعلام اینکه اکنون  تردد شهروندان به راحتی صورت می پذیرد و تلاش هاي زحمتكشان مديريت شهری اروميه براي رفع مشكلاتي ناشي از برف همچنان ادامه دارد، اظهار کرد:  شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌ 137 در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌گیری شود.

Print
311 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان