• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد: آغاز عملیات زیرسازی تقاطع غیرهمسطح میثم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد: آغاز عملیات زیرسازی تقاطع غیرهمسطح میثم

داوود صالحی در تشریح عملکرد ترافیکی تقاطع غیرهمسطح میثم، اظهار داشت: با توجه به کثرت عبور و مرور وسایط نقلیه در گذرگاه غیر همسطح میثم و وجود ترافیک سنگین، نیاز به احداث تقاطع غیرهمسطح در این معبر محسوس است.

وی تصریح کرد: با مطالعات خوبی که توسط کارشناسان دفتر مطالعات شهرداری ارومیه صورت گرفت عملیات احداث این طرح عمرانی در اردیبهشت ماه سال‌جاری آغاز شد.

وی حذف گره‌های ترافیکی شهر نظیر میادین میثم، مولوی، امام علی و آذربایجان را از نمونه‌های بارز فعالیت شهرداری ارومیه در جهت کاهش بار ترافیکی شهر برشمرد و افزود: در طول یک سال گذشته با نگرشی نو، تلاشی مضاعف  و صادقانه در جهت تغییر بستر شهر و مدیریت شهری صورت گرفته است.

معاون فنی و اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه افزود: تقاطع میثم 558 متر با عرض 25 ممیز 6 دهم متر است که 68 شمع برابر مختصات فنی طرح در نظر گرفته شده است و طول پل آن به 138 متر می‌رسد.

صالحی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت و امکانات موجود در این مجموعه، حداکثر سعی و تلاش جهت اتمام پروژه‌ها قبل از موعد مقرر وجود دارد تا همچون گذشته سازمان کارنامه‌ای درخشان از خود باقی گذارد.




Print
1630 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان