• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون عمرانی استاندار و جانشین رییس ستاد خدمات سفر آذربایجان غربی: افزایش 16 درصدی تعداد مسافران نوروزی به آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون عمرانی استاندار و جانشین رییس ستاد خدمات سفر آذربایجان غربی: افزایش 16 درصدی تعداد مسافران نوروزی به آذربایجان غربی

جانشین رییس ستاد خدمات سفر آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت :نوروز امسال 265 هزار و 211 نفر مسافر در اماکن اقامتی، هتل ها، مهمانسراها و کمپ های موقت و پارک های استان اقامت کرده اند که این تعداد در مقایسه با نوروز سال گذشته 16/7 درصد رشد داشته است .

وی افزود: از این تعداد مسافر 39127 نفر در هتل ها، مهمانسراها و مهمانپذیرهای استان، 96457 نفر در مدارس، 129627 نفر نیز در کمپ های موقت، مهمانسراهای ادارات، خوابگاهها و پارک های استان اقامت کرده اند .

دکتر هادی بهادری در ادامه به افزایش آمار بازدیدکنندگان از بناهای تاریخی و موزه ها و جاذبه های گردشگری استان نیز اشاره کرد وگفت: امسال 642000 نفر از جاذبه های گردشگری و 72420 نفر نیز از موزه ها و بناهای تاریخی و فرهنگی استان بازدید کرده اند .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود از کاهش تعداد تصادفات منجر به فوت در ایام  نوروز امسال خبر داد و گفت: امسال به رغم افزایش تعداد سفرهای نوروزی به استان میزان تصادفات منجر به فوت کاهش 33 درصدی داشته است .

دکتر بهادری افزود: در ایام نوروز 93 به رغم افزایش 6 درصدی تعداد تصادفات جرحی خوشبختانه شاهد کاهش 21 درصدی تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث رانندگی نسبت به نوروز سال 92 هستیم .

جانشین رییس ستاد خدمات سفر استان در ادامه از تلاش های تمامی دست اندرکاران این ستاد در ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز تقدیر کرد .

Print
978 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان