• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون فنی عمرانی شهرداری ارومیه: بیش از 2 میلیون مترمربع عملیات زیرسازی در 9 ماهه سالجاری انجام گرفته است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون فنی عمرانی شهرداری ارومیه: بیش از 2 میلیون مترمربع عملیات زیرسازی در 9 ماهه سالجاری انجام گرفته است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ابراهیم صفری گفت: طی 9 ماهه سال جاری بیش از 2 میلیون متر مربع عملیات زیرسازی با صرف بیش از 36 میلیارد تومان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه 66 کیلومتر اقدامات جدول‌گذاری در کلانشهر ارومیه انجام شده است، افزود: از سال 92 تا کنون بیش از 300 کیلومتر جدول‌گذاری در این شهر انجام گرفته که 10 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اشاره به آسفالت به عنوان یکی از برنامه‌های محوری شهرداری ارومیه، عنوان کرد: بیش از 270 تن آسفالت تهیه و پخش شده که در مجموع در سالهای 92 و 93 بیش از 500 تن با صرف هزینه 90 میلیارد تومان آسفالت در شهر ارومیه انجام گرفته است.

وی بر اقداماتی که در راستای پیاده ‌روسازی توسط شهرداری ارومیه انجام گرفته اشاره کرد و گفت: تا پایان 9 ماهه امسال 65 هزار متر مربع و از سال 92 تا کنون نیز 164 کیلومتر پیاده‌روسازی در این شهر انجام شد.

صفری با اشاره به اقدامات ایمن‌سازی، اظهار کرد: تا کنون 8 پل عابر پیاده احداث و نصب شده است 42 پل عابر پیاده در شهر ارومیه شناسایی و 6 مورد آن احداث و بقیه در دست احداث است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه افزود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز سر جمع 607 هزار متر مربع فضای شهری تبدیل به پارک شده است.

Print
741 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان