• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد: توجه اصلی و رویکرد مدیریت شهری، بستر مطالعاتی طرح های عمرانی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد: توجه اصلی و رویکرد مدیریت شهری، بستر مطالعاتی طرح های عمرانی است

ابراهیم صفری، نگهداری و مقاوم سازی پل ها، جمع آوری آبهای سطحی، ترمینال مرکزی شهر، تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، کمربندی دوم شهری، GIS شهری، تقاطع دانشکده به شورا و طراحی بوستان ها و ورودی های شهر را از طرح های در دست مطالعه شهرداری ارومیه معرفی کرد.

وی همچنین توجه اصلی و رویکرد مدیریت شهری را بستر مطالعاتی طرح ها دانست و ابراز داشت: بدون طرح و نقشه هیچ فعالیتی انجام نمی شود و اساس کار طرح نقشه و برآورد است که برای این منظور در سال 92 بیش از 80 میلیارد ریال سهم مطالعات و هزینه طرح های شهر بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در ادامه گفت: در سال 93 بیش از 11 میلیارد تومان پروژه های مطالعاتی از جمله مطالعه تقاطع های غیر همسطح، مبلمان شهری و بوستان های شهری اجرا خواهد شد.

به گفته معاون فنی عمرانی شهرداری ارومیه، مدیریت شهری برای تثبیت ایده طرح توسع ارومیه از اطلاعات جهانی نظام نوین شهرسازی و شناخت و دقیق شهر بهره گرفت و طرح توسعه با تکنیک و دانش بومی سازی در حال تدوین است.

صفری در ادامه وجود تقاطع های غیر همسطح را در ارومیه ضروری دانست و گفت: تقاطع های شهر ارومیه بر اساس مطالعات شهری چون طرح تفصیلی و طرح جامع حمل و نقل شهر و همچنین بر اساس مقایسه جهانی با شهر شانگهای چین صورت می گیرد و طرح تمامی این تقاطع های غیر همسطح از نظر معماری متفاوت خواهد بود.

Print
1459 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان