• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه به مناسبت روز حسابدار پیام تبریک صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه به مناسبت روز حسابدار پیام تبریک صادر کرد

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ وحید احمدی، معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه به مناسبت روز حسابدار پیام تبریک صادر کرد. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
15 آذر به نام روز جهانی حسابدار نامگذاری شده است و این روز فرصتی فراهم آورده تا نوع فعالیت  این قشر متخصص و ساعی مورد توجه و مداقه قرار گیرد و همچنین اهمیت و جایگاه متمایز این حرفه شناسانده شود.
امروزه با گسترش حوزه های مختلف در کشورداری و به تبع آن رشد فعالیت های اقتصادی، نقش حسابداران  در حفظ و حراست از منافع سازمانی و عمومی و ارائه خدمات متنوع منطبق با نیاز روز، برجسته  و معیاری برای رشد، موفقیت و ناکامی در رسیدن به اهداف معین شده است.
این نقش و جایگاه حسابداری  در شهرداری های کشور با توجه به گستره خدمات و جامعه هدف شهرداری بیش از سایر سازمان ها نمود دارد و  منشأ خدمات  و تحولات بزرگی در حوزه اقتصاد شهری و کلان است و رفع چالش ها با ایجاد سیستم الکترونیکی شفافیت  و شیشه ای نمودن نمودار خدماتی شهرداری ها و  همچنین  خدمت به پرسنل شهرداری  و صیانت از آنها جز الزامات است.
اینجانب فرارسیدن 15 آذر روز جهانی حسابدار را به جامعه حسابداران بویژه همکاران پرتلاش در شهرداری ارومیه صمیمانه تبریک می گویم و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همکاران، امید آن دارم تا با تلاش و همکاری هم بتوانیم در رسیدن به اهداف عالیه، ریل گذاری و تصمیم سازی برای تسریع در ارائه خدمات شهرداری و شفاف سازی آن به نقطه مطلوب و مورد انتظار برسیم.
وحید احمدی
معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه

Print
181 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان