• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مناطق 5 گانه ارومیه از وجود سد معبر پاکسازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مناطق 5 گانه ارومیه از وجود سد معبر پاکسازی می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی با بیان این که خیابان های هسته مرکزی شهراز وجود سد معبر و دست فروش در چند روز گذشته، پاکسازی شده است، اظهار کرد: این طرح درخیابان عطایی1و 2، امام خمینی (ره)، مرکز شهر، مسجد اعظم ارومیه، میدان ولایت فقیه و همچنین مدنی 1 و2 با همت نیروهای زحمتکش سد معبر شهرداری ارومیه اجرا شده است.

به گفته وی حفظ حقوق شهروندی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در معابر و خیابان ها از اصلی ترین اهداف این عملیات محسوب می شود.

سحابی با اعلام این که برای دستیابی به شهری آرام و زیبا و جلوگیری از سد معبر و دست فروشی باید در مرحله اول شهروندان با  اداره رفع سد معبر همکاری هاری لازم را بکنند، ابراز کرد: امید است که شهروندان و دست فروشان با رعایت قوانین از ایجاد سد معبر و دست فروشی جلوگیری  کنند.

وی همچنین از برخورد جدی و قانونی با دستفروشان از بازار شهر، پیاده روها و همچنین معابر اصلی خبر داد و افزود: طبق  قانون شهرداری ها، نسبت به برخورد قانونی با دستفروشان ارومیه نسبت به شناسایی دستفروشانی که با استفاده  نامتعارف از معابر عمومی که مانع از اعمال حقوق عمومی شهروندان شده است بر خورد می شود و از رسانه ها که انتقاد سازنده یدون شانتاژ تخریب و پیشنهادات راهبردی در جهت شهری بدون سد معبر استقبال می کنیم.

Print
336 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان