• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه عنوان کرد:  بعد از ظهر روز پنجشنبه با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 19:05 به سمت خیابان عارف 22 متری دوم حرکت کردند.

وی گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودرو سواری بنز که در قسمت پارکینگ ساختمان مسکونی قرار داشت،طعمه حریق شده و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید و در حال سرایت به داخل ساختمان بود.

شاد قوشچی افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و با استفاده از تجهیزات انفرادی و تجهیزات خاموش کننده و دو رشته لوله آبدهی شعله های آتش را در کمترین زمان ممکن پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از مهار آتش سوزی خودرو سواری و ایمن سازی کامل محل حادثه، نکات ایمنی را به ساکنان ساختمان مسکونی ارائه دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارات مالی به جای ماند.

Print
322 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان