• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛   ابراهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه  بیان کرد:  ساعت 11:46 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه آذر شهد به وسعت 3 هزار متر مربع، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاههای 1 و 6  را به محل حادثه در جاده سرو روستای قره حسنلو ، انبار بزرگ کارخانه آذر شهد اعزام نمود.

 وی گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که انبار کارخانه آذر شهد طعمه حریق گردیده و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه می کشید و آتش سوزی به سرعت در حال سرایت به دیگر نقاط کارخانه است.

شاد قوشچی افزود: نیروهای عملیات به سرعت و با رعایت اصول ایمنی، قطع جریان برق و گاز و  با استفاده از تجهیزات انفرادی، خاموش کننده و چندین رشته لوله های آبدهی از ضلع شمال، آتش سوزی را مهار و از سرایت آتش قسمتهای دیگر جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور نیروی های عملیاتی ایستگاه 1 با استفاده از دو رشته لوله آبدهی دیگر نیز از ضلع جنوبی اقدام به مهار آتش کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش 3 ساعته و پس از مهار كامل شعله های آتش، لكه گیری و بازدید و بررسی كامل محل حادثه با اطمینان از عدم وجود دود و شعله، انبار را تحویل مالك دادند و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

Print
254 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان