• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان البرز
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان البرز

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، همزمان با مشاهده ی شعله های آتش از سوی شهروندان و تماس تلفنی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله ساعت 12:15 دقیقه ظهر دیروز زنگ ایستگاه 2 را به صدا درآورد و نیروهای عملیات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان البرز کوچه 10 اعزام کرد.
نصرت فیضی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه زیر زمین یک ساختمان دو طبقه قدیمی خارج می شد و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.
 وی افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل پس از قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان به سرعت با بکارگیری تجهیزات انفرادی و یک رشته لوله آب پر فشار آتش نشانی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش کردند، همچنین از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.
وی با اشاره به این که هیچ یک از ساکنان ساختمان در این حادثه آسیب جانی ندیدند، خاطر نشان کرد: پس از مهار کامل شعله های آتش، جدا سازی لوازم سوخته از سالم و انجام عملیات لکه گیری جهت اطمینان از عدم برگشت شعله نیروهای آتش نشانی دودهای جمع شده در داخل این منزل را تخلیه کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ارایه توصیه های ایمنی و تحویل محل به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

Print
248 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان