• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه: مدیریت شهری به دنبال بهره گیری از ناوگان جدید برای توسعه حمل و نقل عمومی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه: مدیریت شهری به دنبال بهره گیری از ناوگان جدید برای توسعه حمل و نقل عمومی است

عادل فتاحی با اشاره به اجرای تراموا در شهر ارومیه اظهار کرد: از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برای توسعه حمل و نقل عمومی، راه اندازی تراموا در خیابان امام (ره) است که به همین منظور قرارداد مطالعات اجرای این طرح با یک سرمایه گذار از کشور ترکیه به امضاء رسیده است.

وی با بیان اینکه مطالعات این طرح از 4 ماه آینده آغاز خواهد شد افزود: از آنجایی که این پروژه به صورت مشارکتی اجرا می شود، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای آن فعلا نامعلوم است.

عادل فتاحی در ادامه سخنانش اظهار کرد: با راه اندازی تراموا در خیابان امام (ره)، خدمات دهی سایر ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس از این خیابان حذف خواهد شد.

وی همچنین درباره وعده شهردار ارومیه در سال گذشته مبنی بر اجرای مترو در شهر ارومیه گفت: با توجه به اجرای مترو در شهرهای بیش از یک میلیون نفر، راه اندازی مترو نیز از 4 سال گذشته مطرح بوده و مدیریت شهری در نظر دارد این طرح را در 10 سال آینده به اجرا در آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به اجرای طرح اتوبوس تندرو در شهر ارومیه بیان کرد: مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر ارومیه از سوی وزارت کشور برای شهر ارومیه تهیه شده و در پی آن، با اجرای مطالعه این طرح و در نهایت تصویب در شورای ترافیک استان وارد فاز اجرایی خواهد شد.

Print
1186 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان