• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نابودی شیعه یا سنی برای شیاطین جهانی هیچ فرقی ندارد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نابودی شیعه یا سنی برای شیاطین جهانی هیچ فرقی ندارد

پیام شهردار ارومیه به مناسبت هفته وحدت؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،  محمد حضرت پور شهردار ارومیه به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

17 ربیع الاول میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص)  و این تاریخ بنا به تعبیر اهل سنت 12 ربیع الاول است که فاصله این دو تاریخ با اندیشه وحدت آفرین و اتحادمحور امام خمینی(ره) هفته وحدت نامیده شده است.

12 ربیع الاول مصادف با آغاز هفته وحدت است. این هفته که نشانگر اتحاد و همبستگی مسلمانان در جوامع اسلامی است باید در عمل نیز خود را نشان و شاهد آن باشیم که در تمامی امور مربوط به جهان اسلام وحدت و یکپارچگی برقرار باشد و اندک تفاوت ها میان مسلمانان نباید این اتحاد وهمبستگی را برهم زند.

هر روز که بیشتر حقانیت اسلام در جهان طنین انداز می شود، شیاطین و ابلیس های جهانی توطئه علیه اسلام و مسلمانان را شدت می بخشند و با ایجاد گروههای تروریستی و سپس موج اسلام هراسی سعی در جلوگیری از نشر و گسترش تکمیل ترین دین ها را دارند.

در تازه ترین این مورد رییس جمهور بی خرد و شیطان صفت فرانسه همگام  با گروههای تندرو و ضد اسلامی در اروپا و فرانسه جسارت چندین باره به ساحت پیامبر اکرم(ص) را به صورت سیستماتیک و از طریق ظرفیت های دولتی ادامه می دهد که موجب آزرده شدن قلب های صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان شده است.

وظیفه ما در قبال اینگونه رفتارها تلاش برای معرفی هرچه بیشتر اسلام در سراسر جهان جهت رهایی مردمان آنها از یوغ این شیاطین و فتنه کاران است و در داخل جوامع اسلامی نیز حفظ وحدت و گسترش برابری و برادری است چرا که آنها می خواهند مذاهب مختلف اسلام رو در روی یکدیگر بوده و به خون یکدیگر تشنه باشند و برایشان نابودی شیعه یا سنی هیچ فرقی ندارد.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد مبارک حضرت خاتم الانبیا محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و محکوم کردن حرکت های ضداسلامی در اروپا و فرانسه، از خداوند متعال برای تمامی مسلمانان فارغ از گرایشات مذهبی آرزوی موفقیت، سلامتی و سعادت دنیوی و اخروی را دارم و یقین دارم با اتحاد و همبستگی در آینده ای نزدیک روزهای بسیار خوبی را در جهان اسلام و تمامی جهان برای مسلمانان شاهد خواهیم بود.

محمد حضرت پور 
شهردار ارومیه

Print
333 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان