• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نام و یاد شیخ غلامرضا حسنی همیشه ماندگار است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نام و یاد شیخ غلامرضا حسنی همیشه ماندگار است

شهردار حضرت پور:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور در مراسم گرامیداشت واقعه دوم بهمن که درمسجد اعظم ارومیه برگزار شد، افزود: نام و یاد حجت الاسلام حسنی مجاهد نستوه آذربایجان همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و یاد ملت آذربایجان ماندگار است.

حضرت پور با اشاره به نام گذاری وتصویب  دوم بهمن به نام روز فرهنگی ارومیه تصریح کرد: امیدواریم همه قدردان افراد پیشکسوت همچون حجت الاسلام حسنی باشیم چرا که امنیت منطقه مدیون رشادت های آن مرحوم است.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه امسال چهل و یکمین سالگرد انقلاب را جشن خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: بزرگداشت مراسم های دهه فجر نشان ازاین است مردم قدردان انقلاب هستند و دشمن در این مدت نتوانسته مردم را از راه اصلی خود منحرف کند.

وی به تشییع پیکر سردار سلیمانی اشاره و یاد آورشد: تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی نشان داد مردم باوجود برخی گلایه ها از مسئولین همچنان پشتیبان رهبر و نظام هستند.

حضرت پور با بیان اینکه حضور در مراسم دوم بهمن نشان دهنده قدردانی ملت از شهدای این روز و رشادت های مجاهد نستوه آذربایجان است، گفت:حجت الاسلام حسنی پیشرو در مبارزه با طاغوت و ظلم بوده و مردم ارومیه و آذربایجان همیشه یاد حاج حسنی را گرامی خواهند داشت.

Print
430 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان