• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نبود قوانین در سایه  حاکمیت اجرایی کشور و مجلس شورای اسلامی با شهرداری ها منجر شده است که راه برای سرمایه گذاری هموار شود/ را برون رفت از مشکلات مالی در شهرداری ها حرکت به سمت سرمایه گذاری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نبود قوانین در سایه حاکمیت اجرایی کشور و مجلس شورای اسلامی با شهرداری ها منجر شده است که راه برای سرمایه گذاری هموار شود/ را برون رفت از مشکلات مالی در شهرداری ها حرکت به سمت سرمایه گذاری

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در شانزدهمین نشست مدیران سرمایه گذاری کلانشهر های کشور عنوان کرد:راه  برون رفت از بحران های مالی در شهرداری حرکت به سمت سرمایه گذاری است و شهرداریها برای اینکه روی پای خود بایستند چاره ندارند از مقوله سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار بهره ببرند.

وی اظهار کرد: توسعه و عمران شهری شهرها در حرکت شهرداریها به سمت جذب سرمایه گذار رقم می خورد

شهردار ارومیه بیان کرد: تقابل جدی در حاکمیت اجرایی کشور و مجلس شورای اسلامی با شهرداری ها منجر شده است که نتوانیم قوانینی را تصویب کنیم که را برای سرمایه گذاری همواره کند.

وی گفت: در حال حاضر بخشی از مجموعه های  مدیریت شهری در دستگاه قضایی گرفتار این شده اند که چرا به سمت سرمایه گذاری حرکت کرده اند.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه نشست ها منجر می شود که با تعامل و همفکری مدیران سرمایه گذاری راه ها به سمت سرمایه گذاری تسهیل یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیشتر شهر های کشورهای اروپایی با حرکت به سمت  سرمایه گذاری توانسته توسعه شهری رقم بزند همان گونه شهرداری استانبول با  160 شرکت کشتیرانی  توانسته است قدم های مثبتی در حوزه سرمایه گذاری بردارد.

حضرت پور عنوان کرد: تا زمانی که مشکلات قانونی در جذب سرمایه گذار را  حل نکنیم در این راه به موفقیت دست نخواهیم یافت.

وی اظهار کرد: 60 درصد منابع درآمدی شهرداری‌های اروپایی از طریق سرمایه‌گذاری تامین می‌شود در حالی که شهرداری‌های ایران برای وصول عوارض سوخت و ترافیک سال‌ها انتظار باید بکشند.

وی گفت: امید است با تسهیل امور و وضع قوانینی راه را برای سرمایه گذاریها همواره کنیم تا درسایه آن رفاه شهروندی و رونق اقتصادی در شهر ها را رقم بزنیم.

Print
295 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان